@ BEG: wat een rare dromen heb jij toch? Trouwens over de hcg en eerder terecht kunnen he. Veel zorgverzekeraars hebben wachtlijstbemiddeling, maar vaak moet je dan wel een flink stuk van je woonplaats af naar een ander zkh. Maar je kunt bij ze aangeven tot hoe ver je wil gaan. @ ricmar: hoe is het gegaan bij de kaakchirurg? Hoop dat je niet te veel last hebt. @ yaraah: vervelend van je tempdaling en het bruinverlies...
Zo hoe is het hier? Nog wat gemist? Ik heb momenteel last van mijn Clomid...ben echte en kreng ik ben maar aan het schreeuwen! Wie herkend dit?
Suus, je moet het gewoon ff aandikken dat je al een jaar bezig bent, en dat je een verwijzing naar de gyn wil. Voordat je de afspraak dan maakt (als je een verwijzing krijgt) moet je ff uitrekenen wanneer je vermeende ei zou zijn.....en paar dagen daarvoor gaan, zo heeft hij bij mij op de echo gezien dat er een eitje aan het rijpen was en geschat wanneer hij zou gaan springen, en dat klopte met mijn berekening. Altijd prettig een gerustelling. Wilde namelijk niet weg gaan voordat ik wist dat ik een eitje had.
Zo wat is het hier rustig geweest zeg. En nu weer. Goofy: ik weet nooit precies wanneer mijn ei is rommelende cyclussen. Maar ik ga dus al op dag 9 naar de HA dus Gyn kan dan niet heel veel later denk ik. Ga even eten tot later
@Kubus: ja maar toch best raar dat ik in mijn droom voor iemand anders zijn kind zorgde, maarja zal wel @Zethu: heb vandaag niet kunnen bellen, morgen dan maar @Suus: is afhankelijk van de wachtlijst bij de gyn, de een heeft binnen 2 weken plek, bij de ander is er een maand wachttijd
Hoi meiden, Inderdaad rustig hier geweest, is wel makkelijker bijhouden ricmar hoe gaat het met je kaak, heb je er erg last van? beg die droom is wel appart ik heb ook wel vaak van die rare dromen waarvan je de volgende dag denkt, tjeee echt vreemd hihi Ben je er onbewust toch ook mee bezig. Ik moet bij de gyn voor een poliklinische behandeling dat kan wel een aantal maanden duren zeiden ze, moet op de 1e dag van mijn ongi bellen en dan moet ik tussen de 5e en 11e dag komen, de kans dat hij dan plek heeft op zon korte termijn is erg klein is me al verteld. Hopen dat ik de volgende ronde terecht kan, hoop natuurlijk op iets anders!
Hoi Smokey, Moet jij ook een HSG krijgen? bij mij moest ik ook op dag 1 bellen, maar kan nu pas op dag 18 terecht...
BEG: dan zou ik dus een ronde moeten wachten voor de gyn, nou ja we zien het wel. Hoe is het met jou? Je ongi alweer een beetje afgezakt. Hier vreemd genoeg nog steeds zere tepels en steken in de buik in de avond.
hoi suus, ongi is vandaag zo goed als over! zal manlief erg blij mee zijn hahah ja hier af en toe ook nog boobies auw!
Beg ik heb eigenlijk geen idee hoe het heet, op die dag kreeg ik zo veel info naar me toegegooid, Volgens mijn iets van hysteroscopie ze gaan met een lamp ofzo in mijn baarmoeder kijken of alles daar ok is.
Nee met een soort lampje dat heb ik nog onthouden, geen foto hij kon dan alles zien geloof ik, ik heb geen folder meegekregen helemaal niks ja een tablet wat ik een uur van te voren moet innemen.
Hier echt volop ongi vandaag. Gelukkig minder pijntjes al gister. BEG wist je trouwens al dat Flex gister is bevallen van een dochter Kylee.....
Zit rtl boulevard te kijken Kim Lian is weer zwanger vraagt Albert: heb je het een beetje gepland ivm met de musicals en je nieuwe single. Zegt ze: ja we hebben het wel gepland. We hebben het zo gepland dat het precies voor het musical seizoen geboren word. Nou ja zeg alsof je kunt plannen wanneer je zwanger word!!