Nou ik ben reuze benieuwd, moet nog eventjes wachten maar ik hoor alleen maar goede verhalen, zelfs mede/ondanks de lading tissues die nodig zijn, hihi
Als het de komende dagen niet doorzet dan zou ik er een testje tegenaan gooien, gewoon om zekerheid te krijgen, als je geen stolsels enzo verloren bent, het is zo kort geweest dus het zou ook best geen ongi kunnen zijn.
jaa!!! testen nee, een innesteling is niet persé een week na je ei. dat kan zelfs tot 8 weken heb ik ooit ergens gelezen.. dus ik blijf 'n beetje hopen hoor..
zo, ik zal 't berichtje helemaal weghalen, want 't komt precies niet lief over, want iedereen negeert mij nu *trekt pruillip*
Ja ben al bijna 2 jaar bezig, maar het laatste half jaar een behoorlijk stuk intensiever, toen ben ik hier ook lid geworden, daarvoor was ik meer een gast, maar ik moet zeggen het bevalt me heel erg goed, als ik een ***bui heb of er is iets, dan kun je hier gewoon je verhaal kwijt, meer nog dan met mijn man, het zal wel een vrouwending zijn denk ik. En ja, ik hoop op een heel mooi cadeau voor ons tweetjes deze kerst, zou het heerlijk vinden, en tegelijkertijd doodeng
, ik kan hier ook meer kwijt als thuis tegen mrSubke.. en das gezond dat je dat doodeng vind.. er staat niet genoeg mensen bij stil wat 'n enorme impact zo'n kleintje op je heeft en 't zou echt super zijn als we samen op roze kunnen.. 't is al zo erg dat ik alleen maar op roze wil als jij ook mag..
ge kent me toch.. een en al geduld dat berichtje over hoelang je bezig was.. vond 't zelf niet lief genoeg toen ik 't opnieuw las..
Ja ik zou het ook gigafijn vinden als we tegelijk op roze kunnen, maar sommige dingen hebben we nu eenmaal niet zelf in de hand, tot op zekere hoogte, moedertje natuur moet ook een klein stukje meewerken. Maar het klussen is al weer begonnen, dus we hebben genoeg te doen deze week. En ik lees deze column ook, en ik herken daar wel heel veel in eigenlijks. Helemaal nu de laatste 2, zo zie je maar weer wat voor een impact de zwangerschap alleen al op je relatie kan hebben en hoe je op bepaalde zaken hormonaal kunt reageren Column Max over zwangerschap | Vrouwonline.nl columns
Goeiemiddag iedereen! Hoe is het hier?? Lees dat BEG een eitje heeft gehad, jeujj! En een zwangere? Oehh ik ga ff de lijst bekijken (van november??)
ja, heb hem net gelezen (de laatste 5 of 6 toch) en 't is ook allemaal zo.. alleen kan je haar situatie niet echt vergelijken met die van ons, wel? maar ik geloof wel dat 't een enorme impact heeft op iedereen.. ik was vorige keer gewoon blij dat ik zwanger was, maar hoe langer 't nu duurt en hoe meer ik ermee bezig ben, hoe benauwder ik 't toch weer krijg.. als Tygo weer z'n kuren heeft of 'n nachtje moeilijk geslapen heeft (zoals afgelopen nacht), dan denk ik wel ooit 'hoe gaat dat straks met 2 zijn?' maar dat neemt niet weg dat ik 't toch graag wil hoor
Voor haar is het de eerste en voor mij dan ook, maar ik vind het zowiezo grappig om te lezen, ze schrijft erg leuk nl. Maar ik ga een hapje eten hoor, tot straks
ja dat is ook zo.. ik ben nu ook in 't begin aan 't lezen.. (tussendoor) laat 't smaken hè, ik ga hier ook ff terug aant werk..
Jep, denk dat ie al is geknapt..maar temp is nog niet gestegen...morgen moet ie dan stijgen hoop ik!!