Hier net terug van de Gyn even in het kort wat er is gebeurd: * inwendig onderzoek gehad, waren wel eiblaasjes te zien. * bloed geprikt op Progestoron en FSH om te kijken of ik al een eisprong heb gehad. Vrijdag en maandag weer prikken. * Zaadinleveren 24 dec. * 6 jan. 2e gesprek. Mocht deze ronde weer heel lang worden dan had hij het over medicijnen om de eisprong naar voren te halen. Ben vergeten om de naam te vragen. Dan zou er evt. ook een samenlevings test gedaan kunnen worden. Dus het balletje is aan het rollen nu afwachten tot 6 jan.
Ik kom maar weer op t wachtbankje zitten.. Toch geen ong hier... Waar die vlek rood vandaan kwam? Geen idee.. maar ik heb niets meer kunnen bespeuren.. Weet iemand dat?? Kan dit ook bij ontpillen horen?
Volgens 28 dagen zat die rond de 16/17de... Heb alleen op de 20ste flink buikkramp gehad.. dus wellicht dat dat het moment was.. In dat geval zou de NOD op de 4de liggen.. dus ik hoop daar nu maar op Uiteraard is die innesteling nog de beste optie
Hey meiden! Hoe is het hier? Ik heb niet bijgelezen, heb ik iets gemist? @ Suus: Fijn dat het balletje rolt meid! Ik duim voor goede uitslagen! Hier is spotting begonnen en temp vanmorgen weer 0,1 gezakt. Zal morgen wel echt ongie worden en door gaan nar januari en ronde 6.
balen kubus, dan in jan aub op roze, je moet voor me aan hoor... ik ga mijn best doen voor een roze streep in febr (ws begin)
Ricmar: idd blij dat het balletje nu rolt. Volgens mij had de gyn eerst zoiets van wat doen jullie hier nu al. Maar toen hij mijn cylcus zag, moest ik bloed prikken op dag 3. Toen ik zei dat ik bijna niet 3dage ongi ben ging hij opeens het hele plan omzetten. En moest ik direct bloed prikken op LH/FSH en Progesteron en vr/ma weer progesteron.
whaaaaaaaaaaaaaa, waar is iedereen??? suus, gaat snel ineens he! Kubus, ikke heb ei! Neeeeeeeee, niet ongi worden BB, mijn pendel mag jije ook wel hebben oh ja, deze is leuk, voor in het rijtje hoe maak ik mezelf gek: zit vandaag dus op 3 dpo, maar gooide vanochtend buiten mijn ontbijt eruit... ik kotst nooit, alleen als ik echt wat fouts heb gegeten, en had nu alleen drinkontbijt op...
Oei BEG ik hoop dat het iets goeds betekent! Ik kreeg gisteren weer een berichtje dat ik weer een pendel goed had! Dus voor jou ook hoop ik !!!!
neeeeeee jij mag eerst hoor meid, jij bent al zo lang bezig! Roze in jan zou leuk zijn, maar ik gun het jou ook van harte!
bb10 jammer dat je niet meer pendelt wordt nu wel nieuwsgierig kubus ik kan in jan nog niet op roze, dus je mag voor haha
Sorry dames dat ik er al lang niet meer ben egweest maar heb het super druk met school en mijn huiswerk. Daarbij ook nog mijn sociale leven proberen in stand te houden hahah hier zijn de duivels weg en gaat ronde 42 met klussen van start dus hopelijk brengt het dit jaar nog wat voor osn anders is 2010 ONS jaar!! hoe is het hier met iedereen?? Al dames op de wachtbank?? Kus en knuf