Maar heb nu geen idee waar ik mijn banner op moet zetten. Als ik van mijn kortste en langste cyclus uitga kom ik uit tussen 26 dec en 3 januari.
Ga naar bed..... gaap.... zit hier toch thuis in me uppie... ofja... met peuter die wakker geworden is.....
tsjah ik begin met koken voordat Marco thuis is...dus die optie kan nie...box is al weg sinds ze 1 werd hahaha...en kinderstoel zit ze altijd los in...dus als ik haar vast maak dan kan ik niet koken hoor....want dan wringt ze net zo hard en schreeuwt ze net zo hard...... Meestal geef ik haar iets te doen..maar vandaag wilde ze alleen maar mama hangen...(nog ziekjes he...) Kan haar slechts op me heup vastplakken en dan koken.....alhoewel heb wel eens met de draagdoek gekookt omdat ze zo bleef huilen..... ach meestal gaat het wel goed..ik zet de pannen naar achteren toe...en kook niet op de voorste pitten (5 brander) dus heb aan 3 pitten genoeg. stelen draai ik naar achteren of naar de zijkanten zodat ze er niet bij kan...en ze weet gewoon dat ze niet daar mag komen...ook al doet ze het toch soms wel... Meestal krijgt ze een waarschuwing en een tik op de billen als ze niet terug uit de keuken wil gaan....maar vandaag kon ik dat niet doen want dat had gegarandeerd een huil en tranen en mama jij bent niet lief concert gegeven zo kribbig was ze...... Ik moest naar de wc....ben uiteindelijk maar gegaan met haar op schoot hahahaha, ik mocht haar dus niet neerzetten....dan ging ze te keer!!! Ach ja ...ze is ziek nog steeds....dus dan kan ik het wel hebben..... Lees: anders doet ze noooooit zo.....Echt niet!!
Heb hem nu op 28/29 dagen staan das de jaarwisseling! Dan hoop ik dat ik als het 12.00 uur is in mijn vriends oor kan fluisteren dat hij papa wordt!
En dan mag ik hier gewoon nog legaal meekletsen Ben trouwens wel benieuwd wanneer mijn eisprong deze maand is want daar is geen peil op te trekken. Ik heb net maar weer een nieuwe set ovu testjes besteld.
Meiden ik ga naar bed met een kruik op mijn buik auwwie, lang geleden dat ik zo'n kramp had. Tot gauw!
truste meiden ik maak het ook niet te laat morgen vroeg op. en morgen naar lab progestron prikken , maar aan kaartje te zien nu echt wel duidelijk ei gehad.
hihi ik moet ook prikken ricmar! Morgen en krijg woensdag de uitslag...maar heb ook eisprong gehad...alleen ff kijken of hormonen goed zijn.
Hey meiden! Hoe is het hier? Ik hen niet bijgelezen, ben net pas thuis van feestje van 2 collega's. Was erg gezellig! Beetje jammer dat ik vanmiddag in alle hevigheid ongesteld ben geworden, dus loop krom van de buikpijn Nieuwe nod is 1 januari dus dat is een super mooie datum!!! Met 2 mooie pendels voor deze ronde in mijn onderschrift en die mooie datum moet het toch helemaal goed komen in ronde 6! Nu ga ik weer even zielig zijn en kruip ik lekker met mijn warme kersenpittenzak onder de wol! Heb nog geen nieuwe nodlijst gemaakt, had even geen zin om naar een plaatje te zoeken... Komt morgen wel Slaap lekker en tot morgen!