aah ja ik zie het, is het normaal dat je na je ei een temp verhoging hebt van een halve graad ofzo? Begin dat gelijk na je ei, meen te hebben gelezen dat je soms ook eerst een temp verlaging hebt...
na ei stijging van min. 0,2 of 0,3 graden sommigen hebben een dip op dag van ei, sommigen ook niet als je je emailadres naar me pbt, kan ik je een uitnodiging sturen van FF
Klopt, eerst verlaging en dan verhoging......bij mij is het vaak een piek, weet niet of dat altijd zo is. Maar aan mijn verlaging kan ik zien dat mijn ei eraan komt maar dat voel ik sinds mijn eerste zwangerschap ook helaas
heb 1x 's ochtends overgegeveen dagje diarree gehad zware winderigheid rugpijn krampen pijnlijke borsten nu hele lage rugpijn
Yep, maar dat krijg je door je hele zwangerschap heen vond ik persoonlijk, straks als je je echo krijgt, enz. Zal er niet teveel hier over schrijven want dat wordt volgens mij niet gewaardeerd ......maar kan alleen maar zeggen pak ieder geniet momentje!
@ Hoe het met mij gaat? Ja, bij aan het komen van het sinterklaas vieren. hihi... @ Goofy... word het hier niet gewardeerd om over je zw te kleppen? heeft nog nooit iemand gezegd. Ik kom altijd ff spieken en mee kleppen... en je hebt wel gelijk. Gewoon proberen te genieten. Op een gegeven moment vliegt de tijd voorbij.