mooi zo, ik probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken, alleen lukt dat niet zo, heb binnenkort een babyshower van een vriendinnetje, dus babygerelateerd, en dan nog wel wat feestjes van werk nog, moet ook nog zien wanneer de kerstboom wordt opgetuigd enzo en daartussen ergens mijn nod en vlak voor kerst mijn uitslag maar zit vandaag met rugpijn thuis, dus dan blijf je toch een beetje hier hangen (kon net met veel pijn en moeite staand mijn onderbroek aan doen haha, rest toch maar zitten op bed aangetrokken, hoorde wat kraken)
Hee meid, dat klinkt vervelend, heb je je verdraaid of zo? Dikke knuffel voor jou Bekijk bijlage 34192
kijk het vandaag even aan en ga anders morgen langs de HA heb net kruikje aangezet en die even tegen mijn rug aan gelegd nu
oke ik ga nog evenwat doen, 19 dec kerstmarkt voor het goede doel dus nog even wat voorbereiden en pers inschakelen.
niet echt zit ook maar aan een kant van mijn rug voor het grootste deel, achter mijn linkerheup zeg maar
hmm dan zou ik denk ik wel even de fysio bellen, weet niet hoe het bij jou is, maar bij mij is het meestal eerst wachten opdat er nog zoveel voor je aan zijn en das niet leuk als je veel pijn hebt.
is voor het eerst dat ik er zo erg last van heb maar in de cyclus van mijn vmk had ik ook erge lage rugpijn ik kijk het toch liever een dagje aan, misschien dat het met die kruik wel wegtrekt
goedemorgen meiden, hoe is het hier? ik moet schoonmaken, maar heb TOTAAAL geen zin om daar aan te beginnen.