ik weet het meissie, zag ook ergens een kaartje van je voorbij gaan maar hij is nog hoog! en geen bloed geeft moed! kan ook een late innesteling zijn!
Laten we het hopen! Maar zie het somber in... Mijn temp was net 37.7, dus hoop niet dat ik nu ziek word... Bekijk bijlage 34206
Heey even een vraagje, ik heb de 3e mn ei gehad, maar als ik daar 14 dagen bij optel kom ik op de 17e.. FF zegt dat ik de 18e mn nod heb, maar dat is 15 dpo? Of is dat altijd standaard zo dat 15 dpo nod is? Is de eerste maand dat ik temp dus ben nog een beetje een leek hahaha! FF berekent de rest tot nu toe wel goed hoor, heb ook mn ei gevoeld de derde dus...
Bedankt allemaal. Ik hoop dat er velen zullen volgen!! En heb maar even een banner gemaakt dat lukt dan weer wel hahaha. Het is wel heel raar hoor. Heb een veel zekerder gevoel dan vorige maand, waarin het uiteindelijk in week 5 mis ging. Zelfs mijn man zei vanmorgen: "Dit voelt goed". En zijn gevoel zit vaak wel goed Hoplijk houd beeb zich goed vast this time!! Succes allemaal! Gr Fem
charmedknorrie, ben je al zenuwachtig voor vanmiddag, of heb je zoiets van ik laat het gewoon over me heen komen?