Dat was kort maar krachtig. Hij is zo opgefokt nu... Dus hij gaat ff wat wandelen om wat agressie kwijt te raken.
goedenmorgen dames ik ben even gauw op school erop! in de hoop dat ze me niet afsluiten hoe is het hier met iedereen?? al vorderingen?? ik heb nu les tot 16uur pfff..... heb geen zin!!! zometeen lessen voor stages dus ebn eens benieuwd. die van de roompot komen hier vertellen hoe het er bij aan toe gaat!! evt mensen die al naar dat park zijn geweest??? ben echt al een paar dagen niet up to date!!! moet me ehct schamen maar beloof jullie vanavond even te komen en bij te kletsen!!! fijen dag allemaal dikke kus
ikke ook nie weet meid, maar probeer je alles niet teveel aan te trekken, het zijn zijn gevoelens en niet die van jou
thankssss voor je reactie, was ff in de war ... Zethu, pff hoop dat ie t af heeft kunnen sluiten.. knuf!
Zow ffies gedoucht heb lekker een joggingbroek aangetrokken lijkt me wel zo lekker voor strakkies. Begin nu echt zenuwachtig te worden...hoop dat de tijd beetje snel gaat
joggingbroek is goed idee had ook een joggingbroek aan en een wat langere trui nou blijf lekker hier hangen, dan trekken wij je er wel doorheen
ik ga nu nog nergens heen als t goed is komt mannetje over half uurtje thuis en dan gaan we rond kwart over een richting t ziekenhuis
Ja daarom heb ik nu net maar wat gegeten hadnog niks op leek me niet verstandig met zo'n pilletje Rimar en Fem bedankt!
hey meiden Mijn nod is 27 december ik sta ook al in de lijst bij de andere topic van december.. Maar misschien ook wel gezellig om hierbij te kletsen.. Hebben jullie ook een NOD lijst?? ik hoor het wel liefs brenda