welkom, je staat op de lijst! http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/170994-lijst-nod-december-2009-a-29.html#post6108148
Alle zwangeren, van harte gefeliciteerd!! Owh, 't is zoown groot wonder!! Hoop dat ik dat met nog veel meer deze maand ook weer mag meemaken.. Heel langzaamaan kruip ik van het mk forum naar dit forum. Al zal ik daar ook nog wel te vinden zijn. Mijn NOD..? Net voor kerst! Als mijn cyclus deze x niet duurt ivm vmk vorige maand.. Liefsssss
Kutzooi, kan er ook nog wel bij krijg net een mail dat ik niet door ben naar de tweede sollicitatie-ronde. Alleen als ze er met deze 2 mensen niet uitkomen hoor ik nog wat
14 december is mijn nod.. ben benieuwd. is eerste ronde en ben de keren hiervoor in 1ste ronde zwanger geraakt, spannend.
Nieuwe meiden welkom! Zethu zwaar balen meis! charmed, heel veel succes vanmiddag! (hopelijk zo pijnloos mogelijk) Eehhmmm ben het even kwijt.
Ik heb gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht. Dus daar moet ik ff gebruik van gaan maken. Maar jeetje wat maakt dat ding een pokke herrie!
ow Zethu wat shit zeg! tis niet makkelijk nu. sterkte! Amundsen spannend he weer op de NOD lijst? Ik heb mezelf er net ook weer voor het eerst op gezet. Wij gaan nu voor de 2e. Het lijkt allemaal nog zo kort geleden dat ik ik hier zat, maar tis echt al bij na 2 jr geleden dat ik op de NOD lijst stond haha. apart gevoel zegmaar.. iedereen succes ieder geval!!!
Ff een boterhammetjes eten en dan de rest van de kerstspulletjes ophangen enzo. Ben takjes wit aan het spuiten om rond windlichten te binden (erg crea Bea vandaag)
Charmed, goed zo laat het pilletje zijn werk maar doen! Oja Fem helemaal vergeten GEFELICITEERD!!! Super!