heb hier al een tijdje niet meer geschreven omdat ik zelf helaas niet meer mee kon doen in december door omstandigheden. Maar wat heerlijk om te lezen dat er al zoveel zwangeren zijn. Heerlijk meiden geniet er maar lekker van! en voor de nog niet zwangere, heeeeeeel veel succes en ik hoop dat de kerstman voor jullie ook een super mooi cadeau heeft dit jaar!!
Wohhhhh ehhhhh duim duim duim........blijf die temp hoog houden he!!!!!! Charmedknorrie, hoe voel jij je. Veel pijn gehad??? Sorry heb geen tijd om alles terug te lezen, kleine gaat nu pas op bed, morgen weer naar de dokter met hem. Sinds de inenting is het kwakkelen.....slik, raar maar heb nu aldoor het gevoel had ik nou maar.....anyway...... Temp is weer iets omhoog gegaan vanochtend. Ben benieuwd als ik vannacht niet ongi wordt wordt het wel spannend. Voel van alles vooral ongi gevoel.
thanks goofy is moeilijk wat te zeggen over jouw kaartje, omdat je nog wat open rondjes hebt, dan is je kaartje al wat minder betrouwbaar
Klopt .....nou hier net weer een stekende zeurende pijn in mijn lies, en al een paar uur lage rugpijn, niet heel erg pijnlijk maar zeurend. Heb ik nooit voordat ik ongi wordt. Maar tja alles kan anders zijn.....
AVOND...nog nieuws te melden..heb niet bijgelezen...sorry! Hoe is het verder hier? Allemaal goeie sint gehad?
hmm, klinkt spannend! Heb ook kei rugpijn...en in mijn onderbuik...temp heb ik niet gedaan. Of zou het een virusje zijn...bij jouw met je onwijze hoge temp...
voel me verder niet belabberd, alleen rugpijn (en krampjes en steken in mijn lies, gevoelige boobies etc etc)