goede morgend dames! balen van je ongi meid! waaah soms kan ik die man van mij wel zijn nek omdraaien. Mijnheer zet 's nachts de verwarming op 15° terwijl die 's nachts gewoon afspringt en 's morgend opspringt. Dus als ik om 8u uit men bedje komt is het dus koud. En mijnheer heeft ook nog eens mijn dekentje ergens gelegd. Dus ik heb koud nu en mijn humeur staat dus ook ver onder nul :x
Hee meid, heb ik een tip voor je om op je verlanglijstje voor onder de boom te zetten. Een klokthermostaat, deze kun je dus inprogrammeren en dan is het lekker aangenaam als je wakker wordt
Hij is al weer ietsjes lager dan gister, maar ben benieuwd wat ie de komende dagen doet. Vind mijn temp nu zo spannend, dat ik niet eens meer aan testen denk haha
ja denk dat het inderdaad een goed idee is. Begrijp alleen niet dat hij niet snapt dat automatisch (of de temp nu 15 of 22 is) 's nachts de boiler niet opwarmt. dus als hij die temp gewoon op 20 laat staan het 's nachts niets extra verstookt. ach mannen eh. zou hem voor straf moeten wakker maken
whaha! ja, sorry.. is niks voor zo vroeg op de ochtend nee @yaraah: balen seg.. dikke knuf hoor meisje.. begrijp dat je er even onderdoor zit.. wij zijn er voor je! @de rest: GOEDEMORGEN!!!!
Ricmar werkze Petatje ach niet zo leuk hé als het zo koud is om op te staan. wij hebben een haard dus stoken we 'savonds lekker met de haard en ons huis is wel goed geïsoleerd dus als ik 'sochtends opsta is het toch zeker nog 16 à 17 graden.
oh, daar kan ik ook niet tegen sè.. ik zou op z'n minst ne keer gaan miepen naast 't bed ik 'n rothumeur,hij ook! (ben ik geen charmant geval? )
ga hem sebiet toch uit zen bed zetten hoor,ontbijtje en dan de kerstboom doen deze middag ook nog naar de kapper voila,mijn humeur betert er al op hihi
go BEG, go BEG! (en nog steeds mooie temp ja.. zooooooooo spannend ) nou, heb hier weer ff gezeten, nu terug aant werk tot sebiet of zo daag