NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het hoort erbij meid, ik ben er al, hihi

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    heb dit weekend ook mijn kerstbomen gezet en is wel gezellig nu in huis. Ik heb een zwarte kerstboom met witte versiering in de keuken en sinds dit jaar een echte kerstboom in de salon. tot vorig jaar had ik ook een valse in de salon, maar ik wou nu echt wel een echte kerstboom

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het scheelt inderdaad enorm hoor, ik spreek uit ervaring, ons vorig huis was nl stukken kouder en daar hadden we zo 1tje, heerlijk om wakker te worden en de kachel heeft het huis op temperatuur.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen subke, hoe gaat ie meid?

Hier heeft de kachel op het werk kuren, het is hier 18 graden, heb het koud. Ben blij dat ik hier standaard een dikke fleece vest heb hangen, voor dit soort ongein dingen, aaaaaaaaaaaaaaacccccccccccchhhhhhhhhhhhhhh zo dat moest er eventjes uit hoor

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    toe maar 2 kerstbomen!

die van ons staat nog opgeborgen in de berging, wij hebben een hele mooie nepperd die net echt lijkt, ooit eens gekocht bij de bijenkorf. Maar moeten maar kijken wat voor kleur er in moet komen, hebben nu volgens mij alleen zilver en dat stond goed in het oude huis. Maar wil nu toch wel wat meer kleur erin.

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja kleur is wel leuk, maar remember less is more

ik heb in mijn echte kerstboom voor twee kleuren gekozen rood en amber

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wij hebben een nepboom, en ik denk dat deze of vandaag (manlief is vrij nl) en anders vanavond neer ga zetten. Heb nog van die lichtcones, 2 in elke hoekraam (zijkant voor) en 2 trappetjes in de beide buitenste voor ramen en de boom in het midden, past precies hoor, hihi

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    klinkt wel gezellig hoor, ik heb ook nog lichtcones, en dan nog verlichting voor buiten, maar die hang ik dit weekend wel samen met manlief hoor.

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Onze boom versier ik al jaren in goud met rood, heel traditioneel maar vind ik mooi. Tafelkleden heb ik voor het eten in ivoor met rode (heb ook taupe) tafellopers. Dat staat heel erg mooi al zeg ik het zelf.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ja, maar alleen zilver is zo saai, plus dat mijn huiskamer turquoise is, dus moet maar kijken
    vind paarse ballen zo moooooooooooooiiiii
    en dat kan wel met zilver

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    We hebben buiten geen verlichting, het straalt door de voorramen wel naar buiten toe, hihi

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ooooooo ja zilver en paars is een hele mooie combinatie

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    is ook gezellig hé hihi

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    is ook erg mooi, maar moet maar net in je inrichting passen

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja niet alles past bij je interieur hé. wij hebben voor onze muren voor zeer aardse kleuren gekozen (nepal grijs en dan zandkleur)

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    in het oude huis waren mijn muren zachtgeel en had ik witte kasten

nu turquoise muren met zwartbruine meubels

was al die lichte kleuren helemaal zat hihi

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    De basis zijn aardetinten dus bruin, beige, etc etc. Blauwe bank met 2 fauteuils in blauw/bruin tinten. Accessoire ook in dezelfde stijl zo'n beetje. Maar met kerst trek ik me daar niets van aan. Hihi, af en toe is het net een mengelmoes bij mij in huis, maar het gekke is, het staat ook nog gewoon, heel apart. We zijn ooit begonnen met blank eiken meubels, nou die basis is er nog, maar is zijn ook donkere houtkleur meubels bij gekomen.

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi en ik wil altijd dat alles mooi past
    ben een paar jaar terug net voor kerst getrouwd en toen moest alles in het rood-wit, jurk, stropdas, bedankjes, snoepjes allesssss

heb trouwens van het weekend mooie waxinelichtjeshouders gehaald
    lijken net ballen van ijs, waar je dus waxinelichtjes in kan doen, 3 voor op de eettafel
    en nou wil ik een grote schaal kopen waar ik die dan op zet, met nog kerstballen erbij

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik ben ook zo hoor dat alles mooi moet passen.

bij mij is het dus allemaal natuurtinten op de muren, lichtgele keuken, lichteiken meubels, rode lederen zetels en dan een gezellige groene kerstboom met rode en amberkleurige tinten.

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is ook leuk, ik had vorig jaar 2 waxinelichthouders gekocht, bruinmetalen voet en helder maar kapot glas houder erop. Daar is 1 van gesneuvel en kon vorig jaar in duitsland (ik had geluk) er nog 2 bijkopen. Nu zijn we zaterdag weer in duitsland geweest, zag ik in hetzelfde winkeltje een zwevend frame, zelfde materiaal als die andere met kleiner glazen kelk voor waxinelichtje, daar heb ik er 2 van gekocht. Ik had nog een houten vierkant white/blue wash kaarsen bak, daar heb ik die 2 nieuwe in een hoek gezet, 1 van die grotere in tussenliggende hoek, 2 nep bloemen (wit) erbij, die je ook in een boom kunt knijpen, die andere 2 grotere op bijzettafel erbij. Staat allemaal erg leuk als het brand, hihihi, straks wat dennegroen erbij en ik ben zo klaar

Deel Deze Pagina