moet nog verzinnen wat te doen met kerst wordt denk ik gourmetten (lekker orgineel he) maar wat kan je erbij serveren? salades ofzo? zijn maar met zijn 4-en, dus hoeft niet te veel te hebben oeh denk lekker stokbroodje erbijj jammie jammie hihi
wij hebben dit weekend gourmet gedaan, hebben er sla en tomaten bij gedaan en wat aardappelschijfjes in de wok.
en haal naast zo'n pakket denk ik nog los 2 biefstukjes erbij wij gaan het op zo'n electrische BBQ doen, die is een stuk beter dan ons oude gourmetstel(ook nog half steengril), duurde een eeuwigheid om daar vlees op te bakken
krijg trek in biefstuk... we gaan vanaaf toch boodschappen doen van het weekend geen tijd voor gehad haal ik gelijk biefstukje voor het avond eten
kan ook een van deze dagen zijn hoor, lf varieert van 9 tot 14... maar probeer het testen toch wel uit te stellen, misschien komend weekend...
ja is toch ook wel wat hé als je LF zo varieert, bij mij is dat dus ook zo hé, LF schommelt tussen 12 en 14 dagen.
Ja ik heb dat ook... Ben daar ook bang voor! Morgen afspraak bij de HA om eea duidelijk te krijgen. Ik hoop dat mijn korte Lut. Fase geen belemmering is... Weet iemand eigenlijk waarom dat dat te kort is? Een eitje kan zich toch ook na 5 dagen innestelen?? Liefs
ja!! (kom je 't dan even zeggen? dan kom ik 's morgens hier al zenuwachtig doen.. beetje traditie hoog houden )