Het is nog maar half nov het zal van zelf drukker worden als november ten einde loopt susan bedankt voor het stemmen
November ook rustig dan......? Laatste weekjes zijn vaak wel wat drukker... want dan is het toch wel spannender.... nu is het een beetje tijdvullen... Heb trouwen op internet zitten zoeken en net voor eisprong zakt idd de temperatuur om direkt na eisprong omhoog te gaan.... dus ben echt benieuwd na morgen
December word idd pas in de 2e week vande maand druk ofzo. Is iedere maand zo. De meiden met lange cylussen gaan eerder over naar een nieuwe maand en de dames voor in de maand vandaar dat het nog rustig is
weet iemand ook hoe ik kan laten pendelen? ben wel benieuwd wat de pendel zegt. het is hier idd rustiger dan op andere topics, maar dat komt straks wel als de een na de ander op zijn NOD komt. Spannend hoor ik hoop maar dat er vele mooie kerstcadeautjes mogen komen!
Dingetje hier ook een twijfelaar......mijn zoontje is een beer......nooit ziek geweest, en erg gezond dus........tja......merk dat het mijn humeur wel beinvloed......
Er is ergens een apart pendel topic hier op de site met namen van dames die pendelen. Weet niet meer precies waar
kubus mocht je de melding krijgen dat je alleen op een goed doel in je eigen regio kan stemmen dan weet ik wel een woon adres in het noorden die je kan gebruiken, pb me dan maar (geldt ook voor de andere dames) ego begin te hoesten en te snotteren
Volgens mij is het gelukt met stemmen... Balen dat je begint te hoesten en snotteren! Hoop voor je dat het daar bij blijft en dat het niet doorzet!
dames.. net allemaal slijmerige afscheiding.. misschien nu mijn ei? Pfff wordt er zo onzeker van.. dat slijm.. moest dat nou wel of niet "rekbaar" zijn?