nou geen nod meer voor mij zo zwanger als de pest haha ik heb niet gewacht tot ik overtijd zou zijn, hebben vrijdag getest en er is geen twijfel over mogelijk... maar omdat ik best al een buik heb twijfelen of het wel 4+ weken is, dus morgen moeders voor moeders bellen en dan moeten hun maar ff zon meting doen haha ik stuiter al het hele weekend...
Eerste kindje...? Want bij een tweede kan het hoor.... bij dochter twee dagen na testen moest ik mn broeken al echt openlaten.... en met nog geen 6 weken positiebroeken aan.... maar maakt niet uit.. belangrijkste.... GEFELICITEERD...!
Van ons samen is het de 1e ja, maar samen hebben we er straks 3 hahaha ik heb al een zoon van 8 en mn vriend heeft een zoontje van 3.
hahahahaha... nouja. bedoelde of JIJ al een keer zwanger bent geweest.... ja dus... dus dan kan het echt hoor... zo als ik al schreef ik was ook gelijk zwanger... met 8weken zag iedereen (ook vreemden) het.... dus ga maar gewoon van de kalender uit...
nou dat word wat hahaha.. mn ouders zijn gelukkig op vakantie dus kan nog ff bedenken hoe ik het ga 'verschuilen' voor ze haha. ik ben rugpatient en heb een medisch corset, als ik die om doe zien ze het ook niet en de kleine heeft er nog geen last van want die zit nog zo diep verscholen...
hahahaha heb hier gewoon een binnenpretje.... vroeg me af: "zou t bij een derde nog sneller gaan..."... Kijk naar mn buik.... zie dat deze momenteel wat opgezet is en denk: "ja ik zie t al, ik ben zojuist bevrucht...".... (niet serieus bedoelt hoor... )
Yo BEG! Zag dat jij nog online was dus kwam hier ff spieken Cool dat je naar Kane bent geweest!! Het is nu zeker lekker aan het 'tuten' in je oren zodat je idd nog niet kan slapen!
Met mij goed! Wel moe..was een lange dag..pff En ben behoorlijk bang weer gewoon ongi te worden.. :x Nou ja..we zien wel wat de dag brengt morgen!
ZzZz ZzZz ZzZz ZzZz ZzZz ZzZz........ *SCHRIK* Ik zit nog op de bank! *Tilt oogflappen omhoog en sleept zichzelf naar boven....* Bye! Slaap lekker!
Goedemorgen! Heb niet bijgelezen, beetje haast! @BEG: was het leuk bij Kane? Nog ff snel temp invoeren en dan ga ik naar mijn werk. Ik ben nog zo moooeeeeee, wil eigenlijk nog even lekker slapen... Tot vanavond!
Kane was erg goed, heb alleen niets kunnen zien. Want iedereen die voor me stond was langer.... En ik had geen zin platgedrukt te worden Nou ik ga afsluiten en ook naar werk! (Temp is trouwens laatste dagen erg hoog, erg vaag aangezien ik net ongi ben geweest!) Werk ze meiden!