ja ze is geboren de 6e ja komt best wel hard aan, maar ik gun het hen wel. gelukkig kan ik er nog wel goed mee omgaan met het nieuws.
hee chivay, kom je strooien meid, dan moet ik ff de schepnet tevoorschijn halen En dan stop ik het lekker hier in Bekijk bijlage 34512
had het van het weekend weer even lastig. Gingen bij oude hockeyteam van L-man kijken en kwamen allemaal zwangeren tegen...en dan de vragen: hoe gaat het met je? Nog geen tweede? etc....bah!
bij mij komt is het bij vlagen, als ik net ongi ben geworden en er erg last van heb, dan komt het harder aan net na mijn vmk hoefde ik ook even geen zwangeren / baby's te zien
ah ja meid balen heh iedereen vraagt ook aan ons wanneer we nu aan een beebje gaan beginnen. oejee, ik vrees al weer voor oudjaar. We vieren dat dus altijd met mijn schoonouders, ouders en schoonzus. dan als het nieuwe jaar start moet je iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan vraagt mijn schoonma altijd "en een kleine dit jaar"...
oei catfight! http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/178825-maaltijd-opnieuw-opwarmen-na-invriezen.html