Zo ik zwaai eventjes heen en weer met Bekijk bijlage 34528 En stop het daarna in Bekijk bijlage 34530
die presentatie waarschijnlijk wel wat minder, maar die workshops, vind ik wel interessant hoor. toen ik klein was zat ik ook altijd bij mijn paps toen hij alle soorten materialen moest uittesten voor zijn werk. dit ging dan over plc-sturingen en andere electronische zaken.
Het is een geregel, wanneer komen ze langs van MvM En wanneer mag je voor de eerste echo?? Of krijg je eerst een intake????
dan zal het wel leuk zijn: veel plezier als ik je niet meer spreek. En blijf uit de buurt van de red devils!
ook de laatste keer dat ik op zoiets reageer... http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/178844-ben-niet-zwanger-wordt-gek.html#post6118609
meiden, denk dat ik jullie niet langer in spanning hoef te houden... had net weer rood bij afvegen dus denk dat mijn ongi gewoon van plan zijn om geleidelijk aan door te zetten deze keer.
He jammer. Ik moet er weer vantussen. Fysio. Ben er pas donderdag weer. Morgen geen tijd ivm vrijwilligerswerk en sporten...