Bijna goed, ervoor bedoelde ik ivm boodschappen doen, maar misschien dat ik gewoon voor de kalkoen ga of iets doen wat ik al jaren roep, stamppot maken als kerstmenu
Hee ladies, ik ga de warmte opzoeken, fijne avond allemaal en tot morgen, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
toen ik zwanger was van Tygo (was met kerst 6 weken) toen kreeg ik geen vis meer weg.. blèih.. heb toen alles laten staan (maar goed dat ik 'n uurke ervoor gezegd had dat ik zwanger was, want ze hadden 't anders toen wel doorgehad )
hahaha,...neem het gaat het grootste gedeelte van de tijd over hele nuttige dingen, maar soms, als de meligheid toeslaat...
daaaag Rimartje!!! tot morgen!! ik ga ook afsluiten.. nog 10 min de turbo op en dan zoontje gaan halen.. (en dan eten maken en vanavond aan de klus!!!) tot morgen!!
klopt hoor!! ik vind hier ook heel veel lieve mensen.. fijn dat je hier altijd terecht kunt met al je onzekerheden..
testen bedoel je?.. ik zit met hetzelfde straks... nod valt vlak voor kerst...mmm..beide maar even testen tegen die tijd?..wel een goede reden toch? liefs
had ik precies hetzelfde, was bij mijn zoontje toen ook net 6 weken zwanger en iedereen het maar verteld vlak voor het kerstmaal.. ik gene wijn, koffie en vlees, dan hebben ze het zo door..haha