heb toch nog geklust gisteren... dan heb ik officieel mijn NOD denk ik nog in november... maar blijf lekker hier staan voorlopig, ga er niet vanuit dat het nu met 1 x klussen toch raak zal zijn... vanochtend nog een ovutest en streepje blijft even licht... Nou goed.. wie weet
oja heeft iemand een idee wat BD is in mijn banner Ik krijg hem maar niet goed 1e dag van mijn ongi was 7 nov, cyclus van 31 dagen dan kan toch niet morgen die eisprong zijn?
hij staat wel ingesteld op die 31 dagen.... anders zou ik denken begin van vruchtbare dagen ofzo..... (normaal met 28 dagen zou dat wel zo zijn).... maar lijkt me dan niet...
@ Seth, ik snap het ook absoluut niet... ik zou vruchtbaar zijn rond de 21e...is nu al vroeg om te starten dan hahah een week klussen is voor mij ook teveel
Geen problemen mee moet ik zeggen...... Was net de dagen aan t tellen op FF... Zit nu op 9 dagen... en sommige zelfs 2x..... en dan nog voor de lol ook hahahahahaha....
ik ga maar es vast lekker met het eten beginnen kunnen we lekker vroeg eten! fijne avond meiden en tot snel liefs
Hoi dames, ik kom me hier melden. Raar eigenlijk want ik ben niet ongi. Dit is de eerste keer dat ik me in een nod maand kom melden zonder dat er een nieuwe cyclus begint. Mijn ei is later dan ik gedacht had dus wordt mijn nieuwe nod 2 dec (denk ik, anders pas ik het nog wel aan). Wie wil mij op de lijst zetten?
de aanstaande augustus mama's 2010 ik voel het aan me water dat het deze maand jullie gaat lukken !! Hoe gaat het met jullie en verlate NOD augustus forummer kwam weer even spieken
Hey BEG! Wou net op de lijst mezelf op blauw zetten...en wat bleek..heb jij het al gedaan, thanks ferrie matsj!
BB10 Welkom in de feestmaand dan...!! grrrr...... nu het er zo echt op aan komt..... begint mn vriend opeens flink te snotteren....
graag gedaan, had BB erbij ons op gezet en bij jullie eraf en toen dacht ik, laat ik de rest van de lijst even opzoeken!