Als we jou toch niet hadden... Maar mamasan kletst hier mee zag ik? Dacht ze ongi te zijn maar uiteindelijk toch zwanger dan?
volgens mij kan nog lang geen decembermeiden op roze.... bedoel... denk dat de vroegste decembermeiden nu net hun ei gehad hebben.... toch?!
ze staat gewoon in november op de lijst ze staat niet in december erop volgens mij wilde ze het gewoon even melden hier...
Hellow! Hoe is het hier? Zag dat BB aangeschoven is, hi meis! Hoop dat je een mooi sinterklaas cadeautje krijgt dit jaar hihi Verder geen nieuws voorbij zien komen volgens mij. Hier ook geen nieuws geloof ik.. Owja ik heb vruchtbaar slijm! Moet ik dus even in FF zetten.
Ik heb mijn nod 3 december en mijn ei moet nog komen, dus zwanger in december is niet mogelijk hihi Misschien was ze een topic mis?
Ga ik zo doen..... Hebben net ff samen gedouched... hij zei al...: jij moet al het werk doen hoor.... nouja.... nu ben ik de beroerdste niet... en zet ik graag mn beste beente voor.... als hij zijn derde beentje voor zet... hahahahahaha...
Hey meiden, ik was jullie al kwijt in november, dus dacht....ga gezellig mee in december . Hoe ist hier?