Ik hoop tenminste dat vanavond lukt, in theorie zou het moeten lukken, manlief is laat vandaag, dus mag morgen niet heel vroeg beginnen, dus gaat dan niet al om 9 uur slapen, hihihi, joepieeeeeeeeee.
Hallo allemaal. Wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben die erg met zwanger worden bezig is. Ik zal even wat vertellen over mezelf en mijn gezinnetje. Ik ben 34 jaar en heb een lieverd van een man en twee knullen van 6 en 4 jaar. Na twee niet al te leutige zwangerschappen ( eertse bevallen na 32 weken en tweede met zware zwangerschapsdiabetes) is het zover gekomen dat we besloten hadden voor een sterilisatie. Dat is het stomste wat we konden doen toen, want 2jaar gelden kwamen bij ons toch weer de kriebels voor nog een kindje. Alles goed uitgezocht en we zijn in mei van dit jaar voor de hersteloperatie gegaan...Met in ons hoofd dat alles wel weer goed zou gaan(lekker naief) weer vol ertegenaan. Met de controle van zijn zaad na 2 maanden bleek dat dit erg slecht was...even schrikken natuurlijk. Ook bij mij ging mijn cyclus van heel regelmatig naar onregelmatig,wrs doodat ik er erg veel mee bezig was. Op nieuw een controle na een aantal maanden van het zaad en het was vlgs gyn nog niets beter geworden. Klote dus! We zijn gezien onze leeftijd ook al vrij snel aangemeld voor icsi in Tilburg. IUI en IVF zou voor ons geen zin heben. Nu blijf ik stiekeme hoop hebben datbhet natuurlijk ook lukt,omdat wij tenslotte twee gezonde kinderen hebbn en wrs zijn kwaliteit zaad toen ook niet optimaal geweest moet zijn vlgs gyn. Ik heb nu al een hlaf jaar de thermometer als vriendje op mijn nachtkastje en betaal me scheel aan ovulatietesten, en zwangerschapstesten...maar tot heden toe nog geen geluk...Nu had ik op 27 november een pos ovutest dus wij wéér er tegenaan...Blijft deze dagen weer spannend. Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus maar door onregelmatigheid zou ik niet weten wanneer ik moet testen! Ik voel van alles, zoals elke maand. Ik word er gek van! 17 dec moeten we voor de intake naar Tilburg maar ik blijf stille hoop houden dat ik net voor we daarnaar toe gaan een positieve tets in handen hebben!
Hoi meiden, ongie is nu echt doorgebroken dus ik ga me maar aanmelden voor nod januari. Misschien spreek ik sommige van jullie daar wel weer. Groetjes!
Zo meid dat is heftig zeg, ik hoop voor je dat het mag lukken. Zelf ben ik nu 35, en al bijna 2 jaar bezig voor onze eerste. Maar het blijft iedere rond zo rond de eisprong spannend en helemaal erg zo de paar laatste dagen voor/rond de NOD.
Hee meid, ik hoop het voor je, je hebt mooie pendels staan voor januari, wie weet gaan ze voor je uitkomen. Maar desondanks balen van je ongi meid.
Hai Loes, Jeetje heftig zeg... wij hebben ook 2 kiddos rondlopen, mijn man zei na de 2de niet meer te willen, dus vroeg hem ook of hij zich wilde laten sterelliseren. Hij durfde niet gelukkig..... want ook bij hem begon het weer te kriebelen. Heel veel sterkte en ik hoop ook dat je met een pos test de gyn zijn kamer in kan lopen!! Groetjes FemR
hoi hoi ben terug hoor, net ff bij mijn schoonzus geweest (woont hier schuin over) en lekker plannen gemaakt voor oudjaar en haar ook ff geleerd om films te downloaden. subke ik vond die mail ook heel leuk hoor
Loes, WELKOM!!! Hier nog een oma (35+) Jij hebt al veel meegemaakt. Volgens mij niet niks om een herstel operatie te ondergaan. Mocht het nodig zijn: stort je hart hier maar uit hoor! Succes de komende dagen!! Gelijk even een waarschuwing. Wij kletsen onzettend veellllllll!!!!!
he ik wil me hier ook graag even melden mijn nod is 11 dec maar ik weet eigelijkd niet hoe lang mijn cylus normaal duurt. hou ik me anders niet echt mee bezig. We gaan voor de 2e heb een dochtertje van 1 jaar en 3 maand. Zij was toen een (onvoorstelbaar leuke) verrassing.
Hihihi ja hoor we doen ons best, ik hoop voor de jaarwisseling op 10000 berichten te zitten, geen idee of me dat gaat lukken