Mijn NOD is waarschijnlijk rond de 14de van december Oeh, mijn banner staat nog op overtijd, haha. Even aan gaan passen
Ben ik ook een keer online....zit ik tegen mezelf te praten! Haaaaaalooooooooooooootjes!!! Kubus....BEG...Seth???? Where are you?
Ach, dan is het wel een beetje makkelijker bij te houden hier. Want er wordt me af en toe toch wat afgekletst. Weet jij hoe je de pagina's kunt instellen op meer berichten per pagina?
Nee hoor meid, daar hebben er wel meer last van hier Goedemorgen trouwens meiden! Beetje haast hier dus geen hele verhalen... Ik lees vanavond na werk wel weer bij! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen...... Nou tis hier gisteren nog gelukt.... maar denk dat het nu wel ffies ophoudt..... hij was gisteravond echt beroerd.... dus zal hem nu maar ff rust geven zodat hij wat opknapt..... Temp 36.8... dus ben benieuwd of mn ei nu toch al geweest is.. blijft afwachten... Laico kijk ook altijd bones... heb mn am. stafford ook zo genoemd.. kubus... gelukkig... fijne dag vandaag....
goedemorgen pfffff wat kan zwanger zijn je onzeker maken last van innestelingsbloeding en banden pijn Wel de gyn gebelt maak me toch zorgen maar hij zei dat dit het kon zijn pffff
joehoeee.........!!! begin me hier trouwens af te vragen of mn ei niet al geweest is... gezien mn temp... mn vage personatesten... en heb nu al een paar dagen (vanaf zondag middag) last van pijnlijke borsten....?? herkenbaar voor iemand...??
haha! Dus dames met het uitje zal ik in de trein met mijn neus in de oude schoolboeken zitten, want ik moet toch weer ff in die stof duiken...
@Seth: haha, tja, het is wel een leuke naam he . @Zethu: JEUHHHHHHHHHH!!! Hopelijk is het wat . @Melanina: wat een onzekerheid meid, maar het zal vast allemaal wel goed zijn. Wanneer krijg je een echo?
Ach ja, ik ga zo maar eens even wat eten. Wel fijn trouwens...mijn ei valt waarschijnlijk precies rondom het weekend . Dus dat wordt flink klussen geblazen! Doordeweeks moet vriendlief vroeg naar bed, want 's morgens gaat bij hem om 5 uur de wekker (draai ik me nog lekker een paar keer om)