Jaa zie je, ik wist het nog! *geeft zichzelf schouderklopje* Oke....dus bij vanavond nog geen ongi een testje halen...en bij morgenochtend nog geen ongi testen???
Waarom er nog eentje kopen? De komende dagen nog klussen en temp in de gaten houden. Dan weet je precies wanneer je ei is gesprongen.
Ik ga de kou te lijf door de stofzuigen en te dweilen... bleeeeeeeeehhhh! Maar moet gebeuren! Ik blijf nog.... 8 minuten hier hangen en dan gaat ik..
Zo is het Miranda en eerlijk is eerlijk voor een pendel koop je toch niks, ja toch? Die van mij was voor nov. van Angel maar heb 24 okt posi getest. Ik ben in eerste instantie 8 dagen teruggezet (dan was het 1 nov) maar nu maar 4 dagen teruggezet en dus 28 okt officiele nod. Dus de pendel klopte niet helemaal, maar close enough hoor. Het zegt wat mij betreft niks . Dikke kus en ik kom spieken of het gelukt is . xxx allemaal!!!
hahaha...ja zou ik ook kunnen doen....maar ben voor de thee gegaan hihi met lekker suiker erin....hmmmm
Dacht ik ook al.... na je eerste posi test springt je eitje binnen de 48 uur....dus daarna testen is eigenlijk niet meer nodig!
Ik ben nogal een controlfreak op dit gebied geworden, wil graag zoveel mogelijk in de peiling houden, maar als het niet lukt dan houdt het inderdaad op, en dan hoop ik ze niet meer nodig te zijn. Redt jij het nog om vanmiddag een test te gaan halen (of 2)????
Oja Rimar, zie Nancy bij je pendels. Ze heeft zometeen haar echo, om 3 uur, spannend he? Ze komt het vanaaf vertellen hoe het was vanwege een verjaardag. xxx
dat moesten we maar eens doen he? Trouwens heeeeeeel raaaaar, ik heb absoluut geen testdrang whatsoever!!
meiden, ik ga zo dadelijk ook stofzuigen en dweilen, maar eerst nog ff hier blijven hangen, want ben zooooo moe en futloos en heb net iets gegeten en ben misselijk.
*doorbreekt de stilte* *I don't want a lot for Christmas There's just one thing I need I don't care about the presents Underneath the Christmas tree I don't need to hang my stocking There upon the fireplace Santa Claus won't make me happy With a toy on Christmas day I just want you for my own More than you could ever know Make my wish come true All I want for Christmas is you You baby*
voor de rest geen nieuwtjes hoor. We moeten allemaal aan het werk (thuis of op het werk) maar we blijven allemaal hangen..... Hoe is het met jou??