Oeps die 8 minuten hier blijven hangen ging niet lukken...werd gebeld door mn paps met een heel verhaal over wat ik allemaal voor hem mag doen voor de zaak....pfff helemaal geen zin in maar goed... O ja.. stofzuigen! Kris als ik je niet meer spreek: ik denk aan je en ik duim voor je!!! *ONGI BLIJF WEG!!* Miran: opwarm ze!!! Heb het zelf ook nog steeds vreselijk koud..ongelofelijk..zit hier met een warme laptop op schoot, daaronder een kleedje met de dikste kat erop... én het is hier 20 graden..en mn vingers vriezen er gewoon af! Rimar: klus ze vanavond!! Rest: werk ze enzow!! daahaaaag!!! *Zingt vrolijk na: all i want for christmas..is youhoehoehoeeeeeee youhoehoe baby!*
Hallo meid, nou met een beetje geluk gaat Kris morgen op roze, suekes heeft de 10 weken grens bereikt en eeeeeeeeeeeeehhhhh we zijn in roze kerststemming, ben ik nog iets vergeten dames??
Oeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh gaat Kris morgen testen???? Hoe laat ga ik stiekem tussen mijn rt groepjes ff komen gluren hier!!!!!!!!! En Sue alweer 10 weken!!! Yeah *doet een dansje voor sue* Ja roze kerst mmmm....ik wil alleen maar roze kadootjes zien deze kerst
Ikke niet hoor, had net een superdikke fleecevest aan, die heb ik inmiddels weer gewisseld, ik heb het niet koud, maar dat zal ook wel hormonaal, pre-klussen zijn denk ik
ik moet weg, moet echt nog wat stofzuigen en dweilen, dan kruip ik daarna lekker in de zetel. tot morgen meiden.