iedereen weer druk met zijn dingetjes....ik ben heerlijk aan t relaxen heb weer een ochtendje gewerkt was wel even wennen 6.15 uur ging de wekker sinds 4 weken weer!!!
Als ik ga werken gaat bij mij de wekker om 6 uur, pffft, maar ja het is niet anders, ben blij dat ik nog werk heb, er zijn er genoeg waarbij dit niet zo is.
Ben ik helemaal met je eens hoor mij hoor je verder ook niet klagen.....was alleen weer ff wennen..terwijl ik normaal toch echt geen moeite heb met opstaan
Nee ik ook niet, maar meestal na 2 uurtjes begint het zo van gaap ik had ook wel iets langer willen liggen, maar soms is er 's avonds iets voor de tv dat ik graag wil zien, tja en dan is het maar zo weer laat.
Heb hier een nieuwe verslaving op mijn ds de doos van pandora......hihihi....heb het spelletje sinds zondag en tis nu al bijna uitgespeeld hihihi
hèhè.. weer bijgelezen.. zo spannend voor Kris hè! die gaat gewoon op roze! ik voel 't en ik was net aant denken, ik kom langs de apotheek als ik naar huis rij.. zou die ovu testen hebben? maar die zijn 'n stuk duurder zeker?
meiden, ik heb iets heel erg dom gedaan ik heb een test gedaan, ja ondanks het bloed. en er verscheen zowel in het controlevenster als in het testvenster onmiddellijk een heel dun licht streepje
Heb je een foto? Nou ja...het zou zomaar kunnen dat je of toch zwanger bent en dat het een innestelingsbloeding was...of je was zwanger en het is mis gegaan..... Ik zou het afwachten...als het streepje dikker en donkerder word tsjah.... dat zou leukzijn!!!
whaa Yaraah!! spannend!! welke test was 't? foto? 't kan toch echt wel posi zijn, niet? is toch niet dom? morgenvroeg nog eens!! spannend!!!!
nee krijg het niet op de camera... het was zo'n clearblue plus, had die een ronde of twee geleden ook al gedaan, maar toen verscheen er geen tweede streepje in het testvenster (je moet een kruisje hebben).
ik doe m'n best (heb er helaas ook al 'n paar keer naast gezeten, maar de laatste weken gaat 't goed )