@ Zethu jeeeej solliciteren!!! @ Laico, hier ook komend weekend hoewel mijn banner nu zegt dat het tijd is, op een andere banner weer niet
Meiden ff ego, ik moet ontiegelijk erg piesen en moet nog een kwartier werken. Heb natuurlijk geen ovu testen in mijn tas gedaan. Wat nu?????? Ik denk dat ik stiekem er tussen uit knijp. Anders moet ik weer 4 uur wachten en daar heb ik echt geen zin in. Ik hoop dat ik in de auto niet in mijn broek pies. Ik zal wel laten weten of ik met een natte broek ben thuis gekomen
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Ik geloof dat er hier wat nodig is... knuff!
Meiden, Ben zooooooooooooooo boos!!! Ben met een groep collega's gedetacheerd. En een paar er van waren samen met mij op onze oude werkplek toen ik mijn mk kreeg. Nu hoorde ik dus vandaag dat ze dat hebben gezegd tegen anderen wat er is gebeurd. En dat minstens 1 daarvan, dit ook nog heeft zitten rondbazuinen, op onze nieuwe werkplek. Sommigen mensen hebben echt geen leven, als ze dit als een of andere sappige roddel gaan rondbazuinen!
BEG ga ik met je boos zijn. Ben boos op degene van het bestuur die de klassenbezoeken doet. Kreeg dit in een mailtje van haar nav. een vraag van mij: wanneer ze weer op klassenbezoek kwam dat hadden we afgesproken maar ze was nog niet geweest. En ze vond mijn vorige bezoek onv. Jullie mening hoe lezen jullie dit: Een andere vraag die daar door heen speelt is de vraag naar het functioneren van de invaller. En deze vraag leent zich er niet voor om per mail te beantwoorden. Want na twee klassenbezoeken zijn er bij mij wel twijfels. Ik had gehoopt dat je in jouw mail zou schrijven over de manier waarop je aan je leerpunten werkt. In plaats daarvan vraag je naar een derde klassenbezoek of assessment. Ik denk dat wij om de tafel moeten en moeten praten over jouw functioneren. En pas wanneer dat goed is, is de rechtspositionele kant voor jou interessant.
Wat belachelijk..... maarja... bekijk het zo... wellicht hebben de mensen tegen wie ze het zo sappig verteld heeft, het zelf ook mee gemaakt... (en heeft ze dr eigen voor lul gezet) 1 op de 4 vrouwen..... ik hoop dat ze dr eigen tegen komt.....
ja, nah lekker dan. Dus ze wil dus even jouw functioneren bespreken, omdat die in haar ogen niet goed is? En als je dat op orde hebt, krijg je pas te horen over je rechtspositie (ik neem aan je contract enzo)?
Ja maar niet iedereen hoeft het te weten over mij. Op het oude werk waren er wel meer die het hebben meegemaakt, maar dat ging niet als een roddel rond!
Nee dat begrijp ik...... sommige mensen..... willen echt interessant doen... en dan over de rug van een ander......:x
Ja ze is 2x een half uurtje in de klas geweest. Vorig jaar met eensuper makkelijke klas en dit ja naar 5 lesweken. Maar ja directeur komt do. op klassenbezoek en wil met hem eens om tafel hoe hij mijn functioneren ziet. Volgens mij veel positiever dan zij. Maar goed. Dit kan er ook nog wel bij. Do. klassenbezoek vr. Ha woensdag daar heen Wordt een lekker weekje in het vooruitzicht
En het ergste is, zij praat niet eens met mij, alls ik haar zie, dan loopt ze altijd weg. Maar wel over mij lullen! Ik wil dr echt meppen!!!!
Doen BEG. Had de mail op school gelezen, terug inde auto heb ik de cd op 15 gezet (best hard) en ben geloof ik met 150 naar huis gereden. Toen was mijn boosheid wel weer aardig weg.
nou degene die het dus doorvertelde was erbij toen het gebeurde daarom wist ze het maar degene die het nu doorbazuint, is dus weer een ander.
evening ladies! Pfff vannacht echt enorme krampen gehad.. ga er maar vanuit dat het mijn ei was aangezien ik van de week lichte ovutest had.. is dat normaal zo na een miskraam? Normaal voel ik 'm echt niet zo erg...