@ goofykippetje! Mijnhemel dat noem ik nog eens een temp dip. hihi... Hopelijk.... *zit hier te duimen!!!*
zijn neus is doorgelopen. hoort niet. vind ik erg jammer. Gebeurde echt op het laatste moment. maar jonge dame! hoe is het met jou?!? hoe voel je je? Ben je al een beetje gewend?
ik zie het foutje niet....maargoed, jij weet natuurlijk precies hoe je het hebben wilt en dan valt het je zelf op, ik vind hem evengoed prachtig.... liefs
gewend nee tja ach, de moeheid wend wel aardig verder nog niet echt, zal wel pas na de echo komen denk ik het is nu allemaal nog zo onzeker.....
Had ik ook in het begin hoor. nou, niet te druk maken. zonde van je energie. Kan je beter gebruiken.... Dikke knuff!
Lieve dames ik ga ook afsluiten... Moet nog wat dingen voorbereiden in de keuken, want morgen ben ik jariggggggg Kom morgenochtend nog wel even spieken als ik temp invoer. Fijne avond en slaap lekker!
slaapzacht muurtje en kubus!! en alvast fijne verjaardag kubusje!! (en ben ook behoorlijk verslaafd precies )