mijn hond die hangt ook zo aan me sinds deze week. als ik in de zetel zit, dan komt ie praktisch boven op me liggen (wel niet handig hoor, want is een labrador).
Neuh... helemaal niet Toen Kris hier ergens schreef dat Muurtje een pb had, kreeg ik nl ook mijn vermoedens!
whaha! kan me er iets bij voorstellen! en 't regent hier gewoon zwangeren.. met Kris, Yaraah, straks goofychick nog.. dan zitten we al op 12? en 't is nog maar de 10de!
ja en dan die reactie van muurtje die ze meteen daarna veranderde, toen was 't voor mij zo klaar als 'n klontje whaha!
Potjandorie meiden.... door al dat roze zo vroeg op de ochtend *wat doe ik eigenlijk al uit bed op mijn vrije dag!?* kan ik haast niet wachten tot ik mag testen! Maarrrr voor de verandering heb ik géén testen in huis...
Je brak hier gister avond in... Muur je hebt een pb... en was weer weg... hihi (nu al last van zwangerschapsdementie??? gaat nog wat worden met jou... hihi) HE! IK word trouwens een hele goede moeder!!! Ggggrrrrr 8)
Ja ja, ik lag te lachen, schoot nog wel door mijn hoofd heen, en manlief had vorm van weet ik niet, faalangst/onzekerheid, zoiets was het dus ik had bijna niet geklust, maar ik liet me niet afschepen, niks drvan, we zijn nu tegelijkertijd hier en dat kan morgenavond anders zijn, dus ik wil het nu, nu, nu, ben hitsig, hihihi Gelukkig heeft hij zich laten overhalen door mij, maar moest wel een paar keer lachen hoor, dacht eraan dat er iemand een paar honderd kilometer verderop hetzelfde aan het doen was
KUT! was ik niet snel genoeg... kut! Sorry kris! Ik had echt niet gezegt dat je zwanger was! Echt niet! had ik beloofd! Die meiden kennen ons gewoon te goed!
Ik hoop het meis, ik hoop het.........lijkt me zo leuk voor mijn kleine man, hij is op het KDV ook erg met andere kinderen bezig............ Oh ze verwachten misschien heel veel sneeuw maandag...... *snotter*.........*snik*.......met het idee dat ik dan wel misschien met mijn zoon voor het eerst in de sneeuw sta.......zucht wat ben ik ook een emo-muts he!!!
groot gelijk!! nu maar wachten tot die eitjes springen vandaag hè (heb geen ovu test gehaald, mannetje zei dat 't niet nodig was. Hij wist zeker dat ik 'n ei had Whahahaha!)
Meiden, heb niet veel terug gelezen, maar ga me klaarmaken voor het gesprek straks Spreek jullie vanmiddag weer.
subke, had jij het tegen mij ivm die nieuwe test? ik kan echt geen uur zeggen. van zodra ze met mijn bed geweest zijn, laat ik jullie weten wanneer ik ongeveer zou kunnen testen.