En zo ben ik weer helemaal alleen, en dat terwijl ik moet plassen en eigenlijk nog een uur moet wachten,aaaaaaaaaaaaaahhh het is wat zo'n ovutest, wil proberen het zowiezo tot 11 uur vol te houden, hopelijk gaat het lukken
ja, vanaf vandaag bestaat dat (en ben dus weer ff terug) en ik ben idd 'n zeer ongeduldig persoontje , maar dat weet iedereen hier intussen al denk ik
Hey meiden. Ben er weer Jee, wat moest ik bij alle topics veel bijlezen zeg. Ga dat hier niet doen. Heb ik geen tijd voor. Vanmiddag weer een aantal brieven de deur uit doen...
Korte update dan maar, het grootste nieuws van vnamorgen is dat Kris op roze is gegaan, yaraah is naar de winkel op tests te halen die gaat straks life testen. Lynnami is voorzichtig op roze en kubus is jarig vandaag
Tnx voor de update! Gister ook nog roze er bij gekomen? @ Kubus: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Kris: Jaa Roze! Gefeliciteerd! @ Lynnami: Voor je NOD getest dat je voorzichtig op roze bent? Toch voorzichtig gefeliciteerd dan! @ Yaraah: spannend!
Graag gedaan hoor, volgens mij was er gisteren geen roze bijgekomen, ja yaraah met die lichte twijfeltest, vandaar dat ze nu ook naar de winkel is om tests te halen, 1tje voor vanmiddag en 1tje voor morgenvroeg zowiezo.
Ja ik moet met concentreren, moet heel nodig plassen al bijna een uur maar zit voor de ovutest, dus wil het liefst volhouden tot half 12, tenzij het echt niet meer wil hoor, dan houdt het op