En die van matcare zijn 5 voor ehhh 13 euro ofzo? Met een zw. testje erbij dan.. Zijn het ook dipsticks van de kv?
Dus ik denk dat ik in het vervolg gewoon de ovulatietests van de kruidvat ga halen, maar hoop ze stiekem niet meer nodig te zijn. Heb nog 1tje in mijn tas voor morgen en nog 3 thuis, mocht ik wel ongi worden dan kan ik altijd nog een doosje extra erbij halen.
@ loes ik ben gisteren voor het eerst komen kijken in dit topic, ik vindt het gewoon spannend als iemand gaat testen. Hoop zo datr het voor iedereen gauw raak is! Dus ik hoop dat het bij jou ook het geval is!
dipsticks van matcare zijn 5 voor 7,49 euro de midstream zijn 5 voor 14,48 en bij een grotere hoeveelheid worden ze goedkoper. Dit is een midstream van de kruidvat, maar je kunt ze ook als dipstick gebruiken hoor, dat doe ik ook tegenwoordig, ze gingen met iets te vaak verkeerd en dan is het helemaal een duur geintje.
wij beiden niet, we hebben welliswaar niet in stereo maar toch nog gisteravond geklust, dus duim duim duim duim
Ah oke, goedkoper dan ik dacht dus, hihi... dan bedoel ik denk ik dat zw-setje met 10 dipsticks + 1zw test van matcare.. Hoop ook voor je dat ze niet meer nodig zijn!!! Allemaal zwanger het jaar uit, whoehoeeee!
Als dat eens zou kunnen, lijkt me heerlijk, en hopelijk dat ik me met kerst dan in kan houden, heb nl een schoonzus met hele scherpe blik, hihihi
grinnik.. ik ga 't gewoon meteen vertellen hoor. kan 't toch niet verzwijgen (ook al een van m'n specialiteiten)