Goh, die heb ik vorig jaar ook gekocht. Ik geloof dat ik rond deze tijd al de eerste keer overtijd was. Maar was mijn eerste ronde na de pil, dus wist dat ik heel wat kon verwachten... Stomme PCO. (Sorry, heb heel ff een dipje)
wij hebben het de vorige keer een half uur na test verteld aan schoonouders haha maar dat was ik dit keer niet van plan stel dat ik wel zwanger ben verzin ik wel iets waarom ik niet drink. niet dat ze erin trappen maar laat ze maar gissen haha
Ik wil het wel vertellen maar een deel van mijn fam kan heel slecht zwijgen en zolang in nog in een gevarenzone zit......... denk ik niet dat ik iets zou willen vertellen. Misschien dat ik ook gewoon pas na de kerstdagen ga testen hoor, mocht ik niet ongi geworden zijn, als ik dat tenminste vol kan houden, hihi. Ik weet het niet ik weet het niet
Ik ga het eten verzorgen, dus dat scheelt zowiezo, hihi, dus geen garnalen, geen biefstuk, misschien een stamppotbuffet (dus ook geen wijn), ben nog ff aan het prakkedenken
heb bij de eerste ook 6 weken gewacht, maar bij de 2de hebben we 't op 5 weken al verteld.. als 't dan fout loopt kunnen ze je ook 'n beetje opvangen..
Hee meid dat geeft toch helemaal niet. *rimar slaat een troostende arm om zethu heen* Daarvoor zijn we hier ook hoor, voor een lach en een traan en alles wat daarbij komt kijken. Kijk deze is voor jou Bekijk bijlage 35057
Ik weet nog niet wat ik ga/wil doen, eerst het voornaamste maar en dat is ...................op roze gaan