wie weet...... ikke duim er ook voor!! Zou wat zijn...mijn aller eerste eisprong...en dan al meteen raak!....hoop het zo......wil een roze kerst dit jaar...alhoewel...als ik niet zou zwanger zou zijn dan is het klustijd rond kerst hihihi
danst nog ff harder de ongi blijf weg dans!!!! was innesteling...was innesteling....was innesteling!!!!!!!!!
Beg en anderen jullie moeten die ongi van beg harder weg blazen hier net bruin gespot dus het komt mijn kant op, en ik wil het wel hebben nu en over ca 4 weken en dan moet het weg blijven,
hey dames! heb geen tijd om alles terug te lezen, maar zie hier en daar meiden die denken dat ze ongi gaan worden (zoals BEG) en ik kom hier nu ff heel boos rond kijken ER GAAT HIER HELMAAL NIEMAND NOG ONGI WORDEN!! allemaal op roze *Subke gaat al wakend met knuppel in de hand in 't hoekje staan kijken..* oh wee als ik ergens een ongi dichterbij zie sluipen!! *slaat demonstratief met de knuppel in haar hand*
hahaha...ziet subke in de hoek boos staan kijken....en zet een muziekje op...zo een lekker vrolijk iets, dan hoef je niet zo boos te kijken... alle ongi's blijven weg!!!!
*probeert toch boos te blijven kijken ondanks jeukende lachspieren en voetjes* (als ik niet boos blijf kijken dan gaat de ongi haar gang gaan en dat willen we niet!)