even Brenda steunen ik had 't ook al ergens gelezen meisje en ben er ook mee gestopt.. heb een vmk gehad en deed toen ook aan Zumba. Ik neem geen risico meer, maar ik denk dat als je lichaam 't gewoon is en je er 'n beetje mee uitkijkt 't niet meer zo gevaarlijk is.. maar ik geloof ook wel dat 't de eerste weken wel risico's meebrengt..
oh, ben jaloers.. leuke film. hier staat conair op.. pfft.; en ben blij dat alles weer weg is.. is 't echt bloed geweest? of alleen gekleurd slijm? benieuwd wat je temp morgen gaat doen.. ik duim voor je!
Met sporten (paardrijden) ben ik ook wel voorzichtiger elke maand na mijn ei. Inderdaad... je weet nooit, ook al geloof ik het niet zo.... tóch wil je jezelf niets verwijten, toch?
eerst bruine streepjes slijm, toen beetje bruinverlies, toen beetje streepjes rood en nou foetsieeeeee! alleen nog auw...
oh nee daar gaat ie weer...heb buikpijn.........echte krampen...en eigenlijk ook steeds dieper naar beneden...boehoeee...overdag helemaal geen last van...naja af en toe...maar in de avond.....doet gewoon echt pijn! Ik ga echt gewoon ervanuit dat ik ongi word.... Okey ophouden Miranda!!!! Nu is het genoeg!! hou op met jezelf gek maken!!!!!!!!
Dank je wel subke ik wou ook geen lawaai schoppen wou dit alleen kwijt het is mij verteld vandaar iedereen moet het voor zich weten wou alleen helpen En het lijkt mij dat me huisarts dat niet zomaar zegt maar goed iedereen een fijne avond ga even eten misschien kom ik zo nog even mee discusseren liefs brenda
't is maar precies dat.. ik was toen met m'n vmk net aan de zumba begonnen en geloof wel dat zoiets intens gevaarlijk is als je lichaam 't niet gewoon is.. en 't is dat hè.. je wilt jezelf gewoon niks verwijten.. ik zoek nu nog naar oorzaken voor m'n vmk en geef mezelf er heel erg de schuld van eigenlijk.. (was tijdens de vakantie en had nog rood vlees gegeten en alcohol gedronken.. en zumba gedaan.. )
hey, hier ook, overdag van die steekjes enzo en nu echt auw! zit echt te denken om pijnstillers in te nemen als het nou doorzette, had ik aleve ingenomen straks maar paracetamol...
nee. ben aan het sparen voor een upgrade euhm level...(ff spieken) 20!!! En dat voor 3 weken te spelen....
tuurlijk brenda, dat weten we hier ook.. die vrouwen hebben hier gewoon allemaal last van hun hormonen laat 't smaken!!!
Mgwc en Beg! Ik ga mijn nestje in... mijn dienst bij de nod politie zit er op... Morgenvroeg wil ik géén ongi's zien... alleen maar roze! @Subke... jezelf verwijten maken heeft geen zin... zo'n vroege mk heeft vaak te maken met de aanleg en verdeling van de cellen/vruchtje. Maar ik weet hoe moeilijk het is jezelf geen verwijten te maken (ik had een gebakken ei met rauwe dooier, vaak foliumzuur vergeten) *knuf*
iedereen zit hier tv te kijken of farmville te spelen denk ik.. 9 gebruikers en ik zit bijna in mezelf te praten (zegt ook weer iets over mij natuurlijk haha!)
ja strakkies misschien idd ff een molletje....ga ook me kruik maar opzoeken...... gek....alleen s'avonds..misschien omdat we tot rust komen? Kan je ongi dan doorzetten........ ach misschien is het ook wel positief!!
thanks cyntje.. jij ook 'n dikke knuf terug.. jij mag jezelf ook niks verwijten.. slaapwel hè ik ga hier ook afsluiten kom morgenavond nog wel kijken, maar ga dan wel 'n update nodig hebben denk ik