ik hoop dat de pendels nu kloppen voor jullie deze maand, mijn pendels zijn nooit meer uitgekomen, geeft me geen houvast meer, (dipje)
oh...BEG...slaap lekker en morgen wakker worden zonder roze verlies he!! ik ga ook, ventje is al net naar boven gegaan.... Fijne avond nog allemaal!! Zwaaaaai zwaaaaaai zwaaaaaai.....
Dames ik ga ook afsluiten...heb niks aan deze laptop, hij loopt alleen maar vast... Waren er nog testers morgen? Anders kom ik nog ff gauw kijken voor we vertrekken! Slaap lekker!!
lekker heitje, nu dan wens ik je een fijn weekend...en hopelijk krijg je hier heeel veeeel roze nieuws te lezen als je terug komt WElterusten allemaaal.
Pfffff sorry hoor, kan amper reageren door die stomme computer... word er helemaal knettergek van dat ie steeds vastloopt en ga nu afsluiten *stampvoet* Gelukkig heb ik dinsdag mn eigen laptop weer terug!! Succes met testen en ik denk aan jullie hoor!!!!
Helaas meisjes, Temp was weer gezakt met 0,1 graad, en het echte bruinverlies is begonnen, was heel donker oud bloed. Verwacht later op de dag echt rood.
Hier nog steeds hoge temp.............en heel raar gedroomd. @mgwc, hoe is het bij jou? Ik ga ook of zaterdag of zondag testen.
Ja rare dromen blijf je ook houden ook haha ik heb ze ook nog steeds grrr soms zelfs nachtmerries BEG balen meis *knuff* Zo werken en dan weekend wat ben ik daar aan toe zeg pffff ben me moe.