af en toe gaan de dagen te snel, dan hebben we voor ons gevoel nog weinig gedaan en de dag is alweer om! och ja, alles op zijn tijd, en nu de dagen zo kort zijn, dan maar wat meer in huis doen ipv buiten!
dat is wel het nadeel van deze tijd van het jaar ja. Het is zo vroeg donker en zo laat licht. Toen ik vanmorgen wakker werd was het zelfs nog erg schemerig. Ben dat niet meer gewend hoor!
Dan heb je zeker nog genoeg te plukken ja, maar het is wel een leuk idee zo, je moet er maar op komen.
Rimar wat voor ovutesten gebruik je??? Kan het niet zo zijn dat nu pas je ei springt???? Gezien de temp wel namelijk........ik heb ovutesten waarbij het ei tussen de 24 en 48! uur kan springen en dan klopt het toch wel????
Hier ga ik een poging wagen om naar de stad te wandelen, komt voorlopig geen regen, even wat beweging met mijn kleine man, rustig aan.......voel me namelijk belabberd.....
Hihihi, als dat eens zou kunnen en dan gaat mijn voorkeur uit naar een witte kerst met een vleugje roze
Ik had deze ronde nog 3 van matcare, heb gisteren 1 van kruidvat gebruikt, die gebruik ik vandaag ook. Ik had de voorgaande rondes ook 1 x neg, 3 x pos, 1 x neg met de ovutests nl
Zo. Yootje haar pb gestuurd. haha. is een heel verhaal geworden. En dan zit ik ook nog eens te zwijmelen over gisteravond... Voor het eerst dat ik het nodig had was hij er voor me. Kwam speciaal voor mij online op msn... Zo lief...
Wie heeft er wel eens 4 dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad, ik ging uit dat ik negatief zou testen maar hij was weer positief, ik snap er helemaal niets meer van. Hellup