The child is a king the caroller sing The old is past there's a new beginning. Dreams of Santa dreams of snow Fingers numb faces aglow it's - Christmas time mistletoe and wine Children singing Christian rhyme. With logs on the fire and gifts on the tree A time to rejoice in the good that we see. A time for living a time for believing A time for trusting no deceiving. Love and laughter and joy ever after Hours for the taking just follow the master. Christmas time mistletoe and wine ... Silent night holy night - It's a time for giving a time for getting A time for forgiving and for forgetting. Christmas is love Christmas is peace A time for hating and fighting to cease. Nog 13 dagen!
Update testen: wanneer morgen de temp nog hoog is ga ik testen, het zwemmen gaat niet door............en dan neem ik plan A.........met het rompertje.......
mijn favo kerstsong is Midden in de winternacht...echt heel fout maar dat is echt zo uit mijn kindertijd en de mooie kerst herinneringen
My Only Wish - Britney Spears vind ik al jaren leuk En natuurlijk vanaf toen ze uitgebracht werden: All I Want For Christmas - Mariah Carey Last Christmas - Wham
NEE NEE NEEEEEE *valt in snikken op de grond.....ik wilde tegelijk met jouw roze het jaar uit!* Nu ga ik ook ongi worden hoor......blijf solidair 8) we hebben een contract ondertekend hoor!
BEG, ga met je mee denk ik hoor. Balen meis kan wel heel standaard gaan zeggen vol goede moede naar de volgende maand en 2010 word jou jaar etc. Maar we weten wel beter, onze tijd komt vanzelf. Ga voor je duimen 23dec. op een posi uitslag. Mannetje mag hier 24 dec. Dus duim je dan voor mij??(eigenlijk pas 6jan)
ik denk het ook goofychick...maar hou mezelf ff op de grond.... zucht zucht zucht zucht zucht...zooo alle lucht eruit kan ik ook niet meer opstijgen hihi. Ooh ons meisje heeft van haar oom iets leuks gehad met sint...en daar zit ze torens van te bouwen!! Tijdje terug moesten we op het consultatiebureau laten zien...kan ze 2 blokjes stapelen....daar had ze dus geen zin in!! Schreef die miep op...nog geen animo om blokjes te stapelen.. Nee zou jij dat doen als je thuis 10 keer mooiere blokken hebt waar je torens van bouwt....nu dus met deze nieuwe een toren van 8 hoog!! Was wel ff trots hihi.. en toen die omviel...helemaal grappig! Ze gign door het lint zo leuk vond ze dat...ja dat kletterd natuurlijk he
Hey meiden volgens mij is mijn ei geweest had gister een positieve ovutesst en vandaag werd ie weer lichter gister hebben we goed geklust dus nu gaan we maar weer wachten....
NEEEEE BEG g*dverdeg*dver (sorry) dat was echt niet de afspraak! Jeetje it sucks wanneer je lijf je zo voor de gek houdt. Ik had het zo voor je gehoopt. Even ego, maar ik vind het gezelliger als we samen in het mama topic terecht komen dus wat dacht je van samen naar de september mama's? (en als mgwc op rood gaat deze maand er ook bij? Maar we duimen nog even voor een roze kerst!))
hoi meiden... ik heb zoveel mogelijk bijgelezen, maar ben vast alweer een aantal dingen vergeten , sorry daarvoor... kris van harte meid!! geweldig!! Yaraah, balen meid... ik had het je zo gegund...knuffel!! verder zag ik beg nog voorbij komen, ga je ongi worden meid?..ik hoop het niet.... voor alle meiden die verder op rood zijn gegaan een hele dikke knuffel!! liefs