Hey meiden, Ik wil mij ook even aanmelden hier. Heb een mk gehad een weet nog niet precies wanneer mij nod is, maar als het goed is nog gewoon in december. Ik zal aankomende dagen proberen een beetje terug te lezen, zodat ik mee kan praten. Liefs.
Welkom Narcisje! Wat erg van je mk Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan 9 maanden heeeeeel stevig vasthoudt. Succes!
als ik dat moet doen, zit ik hier volgend jaar nog zit hier even wakker te worden moet zo hapjes klaar maken, zou het gisteravond al doen, maar was toen echt te moe en belabberd hihi
hey sammie, ook g'morgen! wou nog zeggen dat ik je verhaal gisteren nog gelezen heb en dat ik blij ben dat ze je eindelijk serieus nemen. 't is wel erg dat je man ervoor mee is moeten gaan voor ze zo gingen praten, maar ze gaan nu tenminste wel verder onderzoek doen dikke knuf hè
goedemorgend dames! ken het melanina,moet ook zin maken. We hebben deze avond een feestje en heb nog veel te doen! @goofychick: en?en?en? @mgwc waaahhh!!!! fiets is wat rapper! @BEG een hele dikke knuffel voor jou
oei, ze is terug offline.. nou, dan kom ik straks nog wel kijken.. moet nog naar de winkel en poetsen..