zo was is weg heerlijk weer ff liggen en popstars terug kijken ben nu bijna 13 weken dus die energie mag nu wel terug komen want heb nergens geen puf voor Maarja zal wel goed komen .
Hoop het voor je want dat is geen pretje, ik heb mezelf de hele zwangerschap toen moe gevoeld, maar als je jezelf in acht neemt en dus smiddags even gaat liggen na je werk is het wel te doen. Zie het maar zo dat het alleen maar goede tekenen zijn want de energie gaat dan naar je kleine toe en die heeft het nu harder nodig.
@ Melanina, alweer 13 weken zwanger. Gaat dat hard he? Joepie! Hoop dat je vermoeidheid snel over is. Ging bij mij in de 15e week over geloof ik...
doet moeder natuur expres, kan je gaan wennen aan je nieuwe leven straks als de kleine er is......hihihihi....zo en nu gaan we hier het huis in kerstsfeer brengen........en straks even naar etos om een digitale zw.test te halen......
@ Goofy, echt die temp van jou... tjieieieiei. Die zit door het plafon heen... hihi. GA je daar ook lampjes ophangen? Knuffel!
Ik heb me best gedaan.....maar denk niet dat hij positief gaat worden nu nog hoor ALs ik woensdag nog steeds niet ongesteld ben dan test ik....dan zit ik 1 dag over de positieve test met Alyssa..... En is die ook negatief dan moet ik de gyn bellen...want misschien is er dan wat mis.......
Tante Mars o er is nog hoop zie nu dat je een meid krijgt leuk allemaal roze dingen kopen Ben ook zo benieuwd wat er in mij rond zwemt
Mijn id. was dat als ik smiddags ging slapen ik moe bleef. Ben sinds 3 weken smiddags niet meer gaan slapen en het is 1 energie bom .. In huis word t n stuk netter, was echt verwaarloosd maar het word weer prachtig hahaha
K hoef eigenlijk niet meer te kopen, heb met sinterklaas zoveel gekregen haha.. Maar voor me eigen wil ik nog wel wat leuke broekies en truitje kopen natuurlijk hihi...
haha ja hier krijg ik ook steeds meer zo leuk wil zelf nog niks kopen tot ik weet wat het is Dan ga ik los
hihi krijgen is altijd leuk Wij gaan volgende week vrijdag (dan heb ik 2 weken vakantie) beginnen met de beebie kamer (afkitten stuccen) na 2 dagen kunnen we sauzen e.d. dus word leuke vakantie
Pfff baby kamer is stress haha maar ook dat kan pas na de geslachtbepaling haha dus hou me nog rustig