NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seth, wanneer heb je je ei nou gehad???

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    #682 goofychick, 19 nov 2009
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
    Pardon????????????
    Ik bedoelde het goed hoor!!!!!!!!!!!!!!
    En hoe kan je bepalen dat ik snel zwanger ben geworden van mijn eerst kindje, als je het over kwetsen hebt?????

Ja als je langer dan een jaar bezig bent kan ik met het heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt, maar ik verwijt niemand wat geloof ik en zette alleen mijn eigen ervaring hier neer. De een heeft er misschien wat aan en de ander niet.
    Ik weet dat ik er op een geven moment heel erg mee bezig was en dit hield het allemaal toch tegen, want op het moment dat ik er minder meebezig ging en door ging met mijn leven (incl wijn en filet na de eisprong en mijn bruiloft :D) werd ik het wel opeens. Vandaar.
    Maar als er zo op alle slakken zout wordt gelegd dan ben ik weer weg bij dit topic, geen zin in.

3. Seth

Seth Niet meer actief

Geen idee.....:(

vorige cyclus was hij op dag 18 of 19......
    maar de vorige keer na mijn vmk... had ik mn ei waarschijnlijk al op dag 12........ (daaruit is dochter geboren)

moet zeggen dat ik vanmiddag opeens eiwit-slijm had....(dus ei toch nog niet gehad..??) heb dus vriendlief maar eens lief aangekeken... hahahahaha....
    hij is natuurlijk wat ziekjes.. dus had hem niet veel goed gedaan...

Persona heeft alleen maar rare strepen gegeven.... misschien morgen...???
    We wachten af.....

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik hoop dat er vele een mooi cadeau onder de boom krijgen. Ik ben helaas weer aan de pil gegaan door omstandigheden, dus voor mij deze maand nog geen spanning. Hoop me in januari weer bij te kunnen voegen!

succes meiden!!!

5. Seth

Seth Niet meer actief

Bedankt....
    jammer dat je hier weggaat....

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    jammer jongmoedertje

hopelijk zien we je in januari weer!
    (alhoewel ik wel hoop dat ik dan van de andere kant hier kom kijken hihi)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ jongmoedertje: om wat voor reden je dan ook weer terug aan de pil bent, het is niet leuk. Ik hoop je in januari weer te mogen begroeten!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kraam bezoekjes doe ik al jaren niet meer, beelave in april dit jaar ben ik bij een goed vriendin geweest, ik wist vanaf week 4 dat ze zwanger was na cryo en ze is er altijd als ik even een dip heb, ik kan zo goed met haar over de gevoelens praten , dus dit kraam bezoekje ging goed, maar anderennee sorry kan me er niet toe zetten...

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    daarom zei ik, waarschijnlijk bedoel je het niet verkeerd, maar het kwam er niet helemaal lekker uit ;) kan gebeuren! Ik heb geen idee hoe lang jij over je eerste kindje gedaan hebt en dat maakt ook helemaal niet uit. Je hebt soms alleen uitspraken die wat kwetsend overkomen voor de dames die wat langer bezig zijn hier. Nogmaals, waarschijnlijk volledig onbedoeld. Totaal geen reden om meteen te stijgeren of in de verdediging te schieten hoor meid!

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    snap het heel goed hoor!
    Gewoon doen wat jezelf goed vindt, vind ik altijd hoor!

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jongmoedertje tot januari weer dan, ehhhh......nou eigenlijk hoop ik dat niet....:D:D:D

13. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jammer jongmoedertje! Hoop voor je dat je er in januari weer helemaal voor kunt gaan!

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    verslaafde..... :D

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    moet je maar doortikken :p

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    In maart is mijn beste vriendin bevallen. Ik had toen net te horen gekregen dat mijn gyn mij niet wilde helpen voor ik 8 kilo afgevallen was.
    Heel moeilijk voor mij. Als haar oudste zoon niet in mei jarig was geweest had het waarschijnlijk nog veel langer geduurt voor ik haar jongste zoon te zien had gekregen. Het deed me simpelweg te veel pijn. Maar mijn vriendin had er wel begrip voor.
    Voor mij is het nog erg moeilijk om bij haar op bezoek te gaan. Omdat ik weet dat het er voor mij nog heel lang niet in zit om dat grote wonder mee te mogen maken...
    Ze verwijt me niets. vind het ook niet erg dat we elkaar nu minder zien. Gelukkig hebben we via de telefoon vrij veel contact nog.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moet zo lachen om jou banner......hahahahahaha.....

18. Seth

Seth Niet meer actief

Tja het leven is oneerlijk verdeeld..... en soms harstikke k..

Gelukkig heb ik nooit moeite hoeven doen....
    mijn eerste kindje is door de pil heen gemaakt MAAR.... ik had dit graag anders gehad....
    Waarom...??? Ik heb helemaal niet van mn zwangerschap kunnen genieten...
    was nog geen 5 maanden weduwe....(kende mn vriend 5 weken) werd met de vinger nagewezen... zwart gemaakt...en collega's (vrouwen die volgens hun zeggen bewust kindloos waren.. (?)) geziekt...
    heel mn zwangerschap dingen moeten sjouwen, werd niet meer tegen me gepraat etc....

maar ik had het kindje nooit weglaten halen....
    Doordat mn vorige partner plotseling chemo's moest en wij zijn zaad al in hadden laten vriezen... wist ik hoe blij ik was met dit geschenk...

Het leven is gewoon soms klote.... en als iemand moeite heeft met bepaalde situaties.. en die liever mijdt... nou dat is dan toch goed...?!
    ieder zijn ding toch...???

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja, ik heb geen reden om een andere banner te nemen helaas...

En eerlijk gezegd vind ik dit een erg kwetsende opmerking. Waarom is mijn banner zo om te lachen?

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Bepaalde mensen houden mij op op msn..... :D ik haal jou nooit meer in!!!! hihi

Deel Deze Pagina