NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

dan zal er toen toch iets geweest zijn hè..

ik zit nog maar 24 uur op 't wachtbankje en ben mezelf al weer helemaal gek aant maken :D
    waarom zijn we daar zo goed in? ;)

2. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, das waar..

maar ik zou morgen of overmorgen toch nog eens testen, meteen, zonder je plasje eerst in de koelkast te moeten zetten :)

ik duim voor je!!!

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hihihi omdat we zo graag willen!!!!!!!!

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

:D das echt..
    weet nu bijna zeker dat ik m'n ei gisteren gehad heb, maar weiger m'n banner te veranderen :)
    ik test gewoon op dag 28. Punt.

en heb al de hele tijd zo'n kriebelig gevoel in m'n onderbuik, wat natuurlijk absolute onzin is, maar soit! kan er niks aan doen..:)

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

ja ik heb hier in het begin ook mee geschreven. Ik zou toen door naar januari omdat ik door omstandigheden de pil weer moest gaan slikken. Maar het komt er nu helemaal niet meer van helaas....

6. Duploke

Duploke Niet meer actief

@jongmoedertje: balen seg! dikke knuf voor je in ieder geval!

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Balen meis ik las je berichtje al ergens tis toch altijd zuur als je nog zo graag wil...Geniet maar van je 3 wondertjes die je hebt
    knuf

8. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo dames,
    tis weer rustig aan het worden hier, hoefde niet zo veel bij te lezen...
    Cyntje...balen zeg...
    mamaatje 77 ik heb niet zoveel verstand van tempen..
    verder nog iets gemist?

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb ook ff een temp vraag :)

Ik wil de volgende ronde beginnen met tempen en om alvast in het ritme te komen ben ik al begonnen op cd 25 van deze ronde.
    Maar is het heel erg belangrijk om je basale temp te weten om conclusies te trekken? Hier een overzichtje namelijk:

cd 25: 37.0
    cd 26: 36.8
    cd 27: 36.9
    cd 28: 36.8
    cd 29: 37.0
    cd 30: 37.0

10. Duploke

Duploke Niet meer actief

tja, cyntje, ken er echt niks van joh.. maar 37 lijkt me wel lekker hoog :)

en amai, al 16 zwangeren op dag 14 in december!
    is toch super gewoon!!

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja, dat leek mij dus ook... als je naar andere kaartjes kijkt via ff....
    En nu denk ik dan dus weer dat mn thermometer stuk is hahaha!
    Wie wil me opsluiten? Ik word gek van mezelf!

12. Duploke

Duploke Niet meer actief

whaha! cyntje toch.. ik begrijp je volledig hoor..
    ga je morgenvroeg opnieuw testen? of ga je 't even aankijken?

ik kom 't antwoord straks wel lezen.. moet hier ff wat dringende zaken afhandelen.

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja... waarschijnlijk zal ik morgen wel weer gaan testen én tempen. Mits ik niet ongi ben geworden natuurlijk...
    Ik heb vanavond een avonddienst... gelukkig maar 3 uurtjes... mocht ik dan ongi worden dan is dat nog wel te overleven.

Ik ga nu lekker douchen en dan verder hier... het lijkt wel of er een bom is ontploft hiero :)

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Daar ben ik ook weer even...mijn temp is iets naar beneden gegaan...en hoop dat ie morgen weer omhoog gaat...anders denk ik dat ik ongie ga worden...;)
    Heb nog wel veel last van mijn (.)(.), en heb af en toe krampen onder in mijn buik, en mijn darmen zijn ook erg aan het rommelen...pfff

Maar ik heb nog geen bruinverlies gezien...want als dat komt dan is het over, dan ga ik ongie worden...dus hopen dat dat niet komt...

Nou ik ga er zo weer vandoor...moet nog genoeg doen in huis...tot later allemaal
    En iedereen een fijne dag!

15. Duploke

Duploke Niet meer actief

*blaast temp van senna weer de lucht in*
    hop, omhoog!!

:)

ik duim voor je meisje!

en zag net wéér 'n zwangere erbij.. al 17!!

proficiat allemaal!!!

16. Duploke

Duploke Niet meer actief

alvast heel veel succes voor morgen! ik duim :)

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Pfff meiden... tijd voor een emo bericht...
    Ik zit er ff helemaal doorheen... nergens zin in... huilbuien... bah!
    En ik heb het nog zo druk de komende week... allemaal kerstklantjes die mooie nageltjes willen hebben.
    Iedereen om me heen raakt zwanger in een wip! En wij wippen er op los maar er gebeurt niets! En als het al gebeurd dan gaat het mis... En het ergste van allemaal... we hebben voor het laatst op cd 18 geklust, maar toen kon cyntjeman niet tot een hoogtepunt komen. Daarna niet meer ivm drukte, vroeg opstaan enz enz... Hádden we maar meer geklust... maarja, dat is nu te laat :(
    En dan ook nog die bloedtesten... wéér moeten we in spanning wachten op de uitslagen, wéér hopen dat alles goed is.

Zwanger worden leuk? Nee... ik vind er helemaal, maar dan ook helemaal niets meer aan. *punt* En hoppa... ik zit weer te janken :(

18. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden!

Wow, al 17 zwangeren! Super!

Ik wacht nog even met testen tot komend weekend. Het is mijn eerste ronde na de pilstop, dus het kan wat langer duren voor ik ongi word.

Ik heb wel al een paar dagen af en toe wat krampen ik mijn buik en mijn darmen zijn ook lekker in de weer. Verder heb ik ook last van witte afscheiding... We wachten af!

Het wachten is wel spannend, maar ik wil er niet al te veel mee bezig zijn, beetje zelfbescherming;)

Mmm, ik zie net het berichtje dat gepost werd toen ik mijn blije-eerste-ronde-ik-zie-het-allemaal-wel-lalala-berichtje zat te typen.

Ik wil iedereen die moet afwachten en bij wie het niet zomaar 1-2-3 lukt heel veel sterkte wensen!

19. Duploke

Duploke Niet meer actief

maar meisje toch..
    *geeft cyntje 'n hele dikke knuf*
    laat die tranen maar stromen hoor, je kan je niet altijd sterk houden en op 'n gegeven moment moet 't er toch uit..
    en dat 't niet gelukt is op cd18 is toch niet zo erg.. sperma kan tot 3 dagen overleven, dus klussen op cd 16 of 17 is ook dik ok..
    ik duim dat 't morgen toch positief is hoor!
    maar ik begrijp je frustraties volledig hoor..

heel veel sterkte ermee en gooi 't er hier maar allemaal uit hoor

20. Duploke

Duploke Niet meer actief

ey miran! hoe is ie meisje?

Deel Deze Pagina