@cyntje ooh meid toch,laat die tranen maar stromen hoor. kan wel is opluchten niet! @subke *doet een dansje* proficiat! hihi
Goedemiddag allemaal! Cyntje heeft een dikke knuffel nodig!!!! Feel the love?? Wat een baal dag voor je zeg! Maaaar kop op, ook voor jou komt de dag dichterbij dat je een posi test in handen hebt. Ook ik zag de een na de ander voorbij komen met roze testen en zie mij nu... Kortom, ook bij jou komt het goed ( zelfs met de uitslagen van het ziekenhuis) Knuffel!!!
hey meiden..denk dat het echt binnekort gaat losbarsten hier....heb nu weer krampen en het bruinverlies is meer geworden...nu bij iedere keer afvegen wel wat en ook inleg kruisje wat vlekjes.... Maar het blijft nog bruin....half uurtje terug nog geweest en toen zat er wat roze bij...dus einde december denk ik...kijken of ik snel de clomid op kan halen en het echt losbarst want ik moet een dag 1 hebben met veel echt rood verlies....En dan nieuwe ronde nieuwe kansen... Here i come september mama's!!! Voor nu, blijf ik nog ff hangen hier hoor...pas als het echt doorbreekt....en dan nog kom ik ff spieken hihi.. Dikke knuffel voor iedereen!!
Wat heet doorgedrongen? Er gaan zoveel dingen door je hoofd dat het nog steeds onwerkelijk aan voelt. Maar goed, dagje voor dagje wennen we beetje aan het idee. En dat is onzettend graapig situaties met zich mee..... Mijn schoonouders waren afgelopen week op bezoek maar we hebben nog niets verteld. Dus het verzinnen van excuses om maar niet aan de gluhwein te gaan en wie er moet rijden kan best lachwekkend zijn. Nu zijn ze weer weg (incl. manlief) en dus heb ik de komende dagen voor mezelf
Maar ze hadden uiteindelijk niks door...hihihi helemaal geweldig kan me best voorstellen dat je je dan in rare bochten moet wringen om met een antwoord te komen!
Dank jullie wel lieverds! Wat een boel knuffels! Ik weet het... het nog niet over en uit deze ronde. Maar jeetje... we zitten dadelijk in ronde 14 als ik ongi word. Het is gewoon alles bij elkaar... iedereen in de familie is in kerststemming... bloedtesten moeten opnieuw... drukke werk week voor de deur... Tot de nega test van vanmorgen dacht ik echt dat het weer raak was deze maand. En als je dan een nega test hebt op cd 30 verwacht je niet meer een positest te krijgen op cd 31 ofzo... maar ach... ik test morgen denk ik toch maar...
Hallooooooooo! Heitje is back van weekendje weg! Het was supergezellig!! We hebben allerlei leuke dingen gedaan en weer ff goed bijgekletst, top! Hoe is het hier? Heb ik veel gemist sinds donderdag? Heb nog nét meegrekregen toen dat Kris zwanger is! Zag op de lijst nog een stuk of 4 zwangeren erbij..wauwie! Gefeliciteerd meiden! Gaat echt supergoed deze maand!! Houden zo! Ook wat ongi's erbij helaas *knuf voor de meiden op rood* Hier gaat mn ongi ook doorbreken denk ik morgen...temp is flink gedaald vanmorgen (maar had het ook ijskoud omdat het rotbedden waren, + je ligt laat in bed en doet een drankje ) Ga em ff invoeren bij FF nu...
Blij dat je het naar je zin gehad heb, maar wel balen dat je ongi eraan komt. Had je zo een roze kerst gegund
he meid.... van mij ook nog een hele dikke knuffel voor je hoor! kan me voor stellen dat je er dan even helemaal door heen zit... ik blijf duimen voor je hoor!! Ik gun jou zo een posi test!!! liefs