weet je er is iets aan de gang in mijn buik. voel zoveel, en mijn temp is ietsje gedaald, wie weet toch een vroeg ei deze keer.
Ja dat heb ik nou ook, de kachel hier op het werk staat meestal op standje sauna maar het is nu maar 18 graden, en ik heb nu nog niet echt een warme trui oid aan, maar gelukkig hangt hier nog wel een dikke vest dus als ik het echt kouder ga krijgen, dan trek ik gewoon het vest aan. Het zal wel een omschakeling naar de vorstperiode zijn
Mijn temp is ook iets gedaald, maar ei is al geweest. Heb lichtelijke steken rechtsachter onderin, in de buurt van mijn nieren, vreemd.
WHAAAA! heb ik ook gehad... Vond ik toen zo raar... is dat nou een symptoom? Ja dus, dat kan... Sorry, moest ik ff zeggen... Wil je niet gek maken.
Oh oh, en ik wilde met nu nog vooral niet gek laten maken, het duurt nog een kleine 2 weken, zucht, het is wat wachten op het wachtbankje en helemaal zo.
Hello! Ik heb vandaag of morgen (als het goed is) de innesteling en dan moeten we wachten tot kerstavond! Mooi kerstkado dus maar owwwww wat duurt wachten lang! Dit is voor de eerste keer allemaal... best wel moeilijk om te weten wat je moet voelen he.. Ben wel al misselijk joh sinds de ei! Echt heel raar maar helaas waar!
Hallo mir, ja dat is inderdaad altijd behoorlijk spannend allemaal, ik spreek uit ervaring. Ik hoop dat je een roze kerstfeest mag krijgen meid.
Goeiemorgen meiden! Helaas ben ik ongi geworden... gisteren avond bruin... vannacht krampen en vanmorgen rood :x Ik ben begonnen met tempen, eigenlijk al 6 dagen geleden, maar mijn temp is nog niet gedaald! Vanmorgen om 6 uur 36.9!! Ik vrees dus dat mn thermometer niet goed is... Hema digitaal... maar ik kijk wat dat ding de komende ronde doet...
@ Cyntje, jamer! Knuffel! @ Wachten... en dan maar denken dat het over is als je zwanger bent... nee hoor. hihi. Knuffel voor allemaal! Ik ga naar de kapper en mij mentaal voorbereiden op de gesprekken die ik vandaag ga voeren met leerlingen...
Ik ben er ook vandoor, ik ga nog ff stofzuigen en dweilen beneden en dan naar de winkel en daarna dan nog kerstkaartjes schrijven