Ik zou niet weten of er ook op progesteron waardes zijn geprikt Ik denk dat ik zo eens bel om te vragen wanneer ik kan bellen voor de uitslagen...
Jaaaaaaa speciaal voor de oma's (like me) rimar graait een hele hoop bij mekaar, dit is ja mooi spul, hihi, en stopt dit in de speciale rugtas hiervoor, kijk deze Bekijk bijlage 36368
cyntje, je moet gewoon naar de gyn gaan met je verhaal. Ze MOETEN je verder helpen. PUNT. Bij mij hebben ze na m'n eerste MK gezegd dat als 't nog eens zou gebeuren ze meteen meer onderzoeken gingen doen.. dikke knuf hoor..
zo was even droger leeghalev, was in droger, nieuwe was in wasmachine, broodjes aan het afbakken en daarna smeren
hey Rimar, toch 'n ei op vrijdag? ik heb 't mijn zondag gehad.. heb je nog meer ovutesten gedaan of ben je na vrijdag gestopt?
Ik ben hier de studeerkamer aan het uitmesten HELP!!!!!!!!! die vent van mij bewaard echt alles!!!!!!!!!
Nou meiden, ik heb net gebeld... ik heb de 31e een telefonische afspraak. Waarschijnlijk zijn de uitslagen van mn bloed er dan nog wel niet, maar ik kan wel meteen mijn bezorgdheid uitspreken naar mn gyn. De assistente begreep me gelukkig volkomen. We moeten eerst de uitslagen afwachten, en aan de hand dáárvan gaan ze verder kijken. Ik sta er dan ook op, dat áls de uitslagen goed zijn... ze alsnog verder gaan kijken. De 31e is by the way ook mijn vruchtbare periode (cyntjeman en ik weten nu dus wat te doen tijdens oud en nieuw ) Net kreeg ik eindelijk een hele dikke knuffel van onze "onverschillige" hond hahaha.... Ik zat op de grond... tranen met tuiten... hond vliegt me aan... en begint liefkozend te knabbelen aan mn kaak, waardoor, en dat weet hij, ik altijd moet lachen... daarna likte hij mn tranen weg. Dit is echt de eerste x dat hij troost op een moment wanneer ik het hard nodig heb! Ik heb altijd gedacht dat onze hond "emotioneel gestoord" was Huubke... mn beste kamaraadje!
Ja meestal is het bij ons ook andersom maar ik vind hier gewoon software op diskette!!!!!!!!!!!!! van computers en programma's compatible met windows 3x of zo........
ah, gelukkig.. ben blij dat ze naar je willen luisteren.. en super van jullie hond.. lief toch hè, dat die zoiets voelen..