ja hè Rimar, wij samen op roze en iedereen is hier misselijk precies .. heb ik nog geen last van.. heb eigenlijk nergens last van, buiten verstrooidheid en een jeukende onderbuik..
Ben niet misselijk, wel moe maar dat komt omdat ik laat ben gaan slapen en onrustig heb geslapen, gaap gaap, is het al 5 uur???
@hier Mijn temp is weer naar beneden gezakt al heb ik wel iets eerder getempt!, maar heb nog wel veel last van mijn (.)(.) Was vanmorgen wel minder, maar is nou weer erger...ik denk dat ik een deze dagen ongie moet worden, al hoop ik dat natuurlijk niet!
pff vanochtend weer test gedaan maar weer negatief 10 dagen overtijd en nog niks te bekennend word er gek van
Heeey middag iedereen, t is hier idd wel weer rustig.. Hier temp nog steeds netjes, vanmorgen een hele lichte kruidvat test, ben toch maar weer over gegaan naar mn oude vertrouwde merkje. Ik ga ff kijken of ik m op foto krijg, zal wel niet.. hopelijk over 2 dagen een duidelijkere test... nod pas vrijdag dus ik ook niet gek he dat ie heel licht is, ik hoop dat mn vruchtje dit keer wel blijft zitten... spannende dagen weer! Nou ff de rest van t forum af struinen hoor .
Trishka: oehhhh spannend!! Temp ziet er inderdaad super goed uit! Over een paar daagjes een dikke vette tweede streep???
Ohhhh spannend hoor meid, hoop dat ie vrijdag gaat knallen, ga voor je duimen hoor, we willen nl giga veel roze onder de kerstboom dit jaar
@Cyntje: ja meis het is idd niet niks wat jij het laatste jaar allemaal meegemaakt hebt. Het is dan ook niet abnormaal dat je er ff helemaal door zit hoor. Ik zou hulp vragen aan de gyn. Dikke knuffel hoor. @Kris: wauw streepje nog donkerder... spannend hoor. Ben ik wel weer te laat om hcg op te vangen @cyntje: heerlijk toch een hond in huis @charmed: ik ken dat ook, mijn man houd ook echt alles bij... @subke: jeetje jouw hormonen slaan al op hol hoor én dan ook nog eens zo vergeetachtig zo dat was het wel beetje denk ik