Dat is romantisch, leuk is dat niet zo'n digitale dokter, hihihi. Nou dan wens ik je in ieder geval veel plezier toe bij het badderen (en klussen uiteraard). Voor het geval ik dat vergeet.
bijgelezen!!! begonnen ze hier opt werk daarstraks ook al.. 'je hebt toch geen zwangerschapsdementie' whaha!! ik zo van 'nou, dat zou wel héél snel zijn hoor..' door m'n MK in augustus weten ze wel dat ik ermee bezig ben.. (ook wel gemakkelijk)
ja meiden lekker in bad samen met mrYaraah en daarna mss ook wel wat geklus. een mens moet zich toch warm houden hé
Sorry chicken maar ik kon het niet laten en heb je verhaal hiernaartoe gekopieerd voor de rest om te lezen. Let dus op, dit is het verhaal van Chicken: Milan, 2 dagen oud!! Bekijk bijlage 36481 Drinkt als een bouwvakker bij mama aan de borst. Nu even een verslagje van de bevalling: De nacht van vrijdag op zaterdag om 1:00 word ik wakker met een lichte buikpijn. Ik had nog niet echt het idee dat er iets begonnen was. De buikpijn kwam wel ieder kwartier terug. Om 2:00 werd de kramp toch wel heviger en ik heb mijn man wakker gemaakt en gezegd dat ik het idee had dat het begonnen was. Direct daarna barstte het los en kreeg ik vanaf 2:30 om de minuut weeën die 50 seconden tot een minuut aanhielden. Het was dus echt minuut op, minuut af. Ik ben even in bad gegaan, waar de weeën nog heftiger werden. We hebben toen de vk gebeld en zij had de prettige mededeling dat het nog wel even kon gaan duren en dat ze toch niet kon komen, om dat ze net bezig was met een bevalling. Even schrikken, maar gewoon door. Vanuit het bad weer het bed in. Daarna onder de douche, wat geen succes was en weer terug in bed. Nog steeds weeën om de minuut. Toen opnieuw bad vol laten lopen en terug in bad. Daar kreeg ik al flink persdrang en de vk MOEST direct gebeld worden. Ze was al bezig met spullen schoonmaken en kwam er meteen aan. Om 6:30 was ze er en terwijl ik nog in bad zat voelde ze 7 cm ontsluiting! Ze vroeg toen: wil je in bad bevallen. Niet dat het de bedoeling was, maar mij kreeg je er niet meer uit! Na een half uur tot 3 kwartier voelde ze opnieuw en nog steeds 7 cm. De rand die nog weg moest werd steeds dikker....en dat was niet goed. Ik moest toch uit bad en op bed gaan liggen. De vk had een heel mooi bed gemaakt voor me. Toen kwam ze met de prettige mededeling dat ze de rand weg moest masseren, omdat ik anders alsnog naar het ziekenhuis zou moeten....en dat dat zeer ging doen. Met iedere wee ging ze meemasseren....afschuwelijk!!! Gelukkig werd de rand geleidelijk aan minder en om 8:45 mocht ik gaan persen. Om 9:18 is Milan heel rustig aan geboren. Nog een schrikmomentje voor de vk was dat er naast z'n hoofd een handje mee naar buiten kwam...de grappenmaker. Door de beheersing van de vk en van mij is mij uitscheuren of een knip bespaard gebleven. Ik heb 2 oppervlakkige hechtinkjes, waar ik nu al bijna geen last meer van heb. Milan weegt 4200 gram en is 53 cm. Meteen aan de borst gelegd en hij wist hem feilloos te vinden. Hij heeft vanmiddag al 50cc gedronken. Ik heb geen last van de borstvoeding, alles loopt super! We hebben dan ook wel een hele goede kraamhulp...ze woont bijna bij ons om de hoek. En nu ga ik m'n bed weer in....tot heel snel!
ik ga jullie verlaten meiden, want heb het echt heel erg koud nu. ik ga voor mijn open haard hangen en dan nog beetje werken in het huishouden. zorg ervoor dat jullie jezelf niet gek maken hé (omtrent het wachtbankje)
Het valt op zich best wel mee, ben giga moe, dus het zal vast en zeker daar aan liggen, gaaaap, slaaap, gaaap, hihi, ohohoh
maar Rimartje toch.. ik weet nog niet dat ik op de wachtbank zit.. ben er helemaal niet mee bezig.. ('t sarcasme druipt eraf, is moeilijk mee te geven met typen )
ok nu ben ik echt weg. ik beloof plechtig dat ik ZEKER zal klussen en ja die milan doet mij toch wel hopen dat ik gauw ons eerste wondertje in mijn armen mag houden hoor. daaaaaag meiden en tot morgen dikke knuffel nog