Staat je vaatwasser dan in de garage??? Werkt dat wel fijn als je elke keer met je vaat heen en weer moet lopen?
ja wij hadden dat niet voorzien in onze keuken omdat we dat niet nodig vonden voor maar 2 mensen, maar ja als je dan als vrouw fulltime gaat werken en je dan nog tot bijna 21u bezig bent om de vaat te doen, dan denk je daar gauw anders over en dan ben je al blij dat je gewoon naar de garage moet met de vaat.
Ja dat kan ik me voorstellen! Want na een dag werken wil je eigenlijk toch wel gewoon na het eten op de bank relaxen of zo.
Meiden hebben jullie dat nou ook? Als ik hier op de site surf dan komen er allemaal van die leuke advertenties voorbij van spullen die je kan kopen voor je zwangerschap. Ik vind dat allemaal zo leuk, maar dan ben ik ergens ook bang dat ik het nooit zou kunnen bestellen.....AAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHH....ik wil zo graag!!!!!!!!!
Hier werkt de kachel ook niet echt, ik zit op kantoor met bergschoenen aan en dikke jeans, met fleecevest, ik laat met niet meer verkleumen.
ja ik begrijp helemaal wat je bedoelt. ik heb al twee sites in mijn favorieten waar leuke ideetjes op staan om je zwangerschap aan te kondigen aan de familie... ben ook soms bang dat ik die sites en die spulletjes nooit nodig zal hebben.
Dat klinkt me bekend in de oren, ik had laatst op marktplaats een hele hele mooie kinderkamer gezien, maar ik doe het niet, dat is vragen om moeilijkheden. Maar die buikbank die ze hier hebben vind ik zo leuk, het blijft lastig om te moeten wachten om iets wat je zo graag wilt
Ja ik koop en bestel ook nog niets ik vind dat een beetje de goden verzoeken (maar das mijn gevoel voor het geval er meiden zijn die het wel al hebben gedaan)ik heb vroeger als bijbaantje in een babyspeciaalzaak gestaan en daar waren wel eens meiden die al een wagen hadden gekocht voor ze uberhaupt zwanger waren
ik heb ook nog niks gekocht hoor. maar zo heel af en toe kijk ik eens op die sites en zit ik te verlangen. MAAR meiden onze tijd komt zéér zeker wel
Oh kijken op sites doe ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll veel hahha soms denk ik als ik ooit zwanger ben dan heb ik alles al gezien hahahah
hey dames! zeg, voor jullie gaat 't er zeker ook nog inzitten hoor! we blijven positief en we geloven erin!! shop ze Rimar!