Yep, maar ik merk dat ik het er vandaag enorm druk mee heb. vooral omdat ik op msn en hyves momenteel ook aangesproken wordt.
hihi. Ik kan me ook beter in dec verstoppen heb het absurd druk met alles en wil eigenlijk ook nog gaan sporten
Hallo dames, Ook ik kom er gezellig bij. Vandaag weer ongesteld geworden dus mijn NOD is ws op 2 december. Ik wens iedereen alvast een vruchtbare nov/dec toe! erwtje
Dag meiden! Ik sluit me hier aan! Geen idee wanneer ik ongi word.. moet binnenkort met Clomid beginnen en dan zien we wel weer hoe verder Ik zal niet veel schrijven maar lees wel mee!
Net gyneacoloog gesproken en mag nog niet starten met Clomid en heb nu 23 november een afspraak....eerder was er geen plek Zijn we weer 2 weeken verder :'(
Hoi sjudith, Misschien is het een domme vraag, maar wat is clomid eigenlijk precies? Ik begrijp wel dat je het nodig hebt en vind het daarom vervelend voor je dat je er nog niet mee mag beginnen. Jammer dat je daar niet eerder terecht kan. Ik hoop dat je snel weer mee mag doen. Sterkte ermee! erwtje
@ Zethu, geen idee waarom ik niet mag beginnen?? Ze willen eerst een echo... maar ik weet na 4 testen deze week wel dat ik niet zwanger ben @ Erwtje, dat is een hormoon wat je eisprong opwekt.
Hoi meiden, Ik kom me hier ook aanmelden, na een week overtijd dan toch ongesteld geworden, baal er flink van, dus we gaan alles op alles zetten op een bevrucht ei in december met zn allen . Ik sla de hele maand november ook nog eens over.... Ik lees meer mee als ik dat ik meeklets, de meesten kennen elkaar al zo lang en dan 'meng' ik me er zomaar tussen, dus ik lees vaker als ik dat ik reageer . Succes met zwanger worden he! Liefs, Fem