oh dat is jammer.....maar ja misschien was het bij mij zo omdat ik 1,5 uur moest reizen naar ziekenhuis toen....dus was makkelijk zo ingepland...moest dus wel half uur wachten tussendoor...
ze geven wel al uitleg daar, maar voor echte uitslag moet er eerst een radioloog ofzo naar kijken dus moet na 2 weken langs/ bellen ofzo, weet niet meer, wel 2 weken iig
hahaha....naja aan mij ligt het soms niet....vaak aan mijn man... dacht dat alle mannen zo een sex drive hadden..maar hij is heel gereserveerd daarin....was al zo toen ik hem leerde kennen hoor!!! Dus ik wist waar ik aan begon hahahaha.. En vind het niet erg....je went eraan... Tis af en toe wel lekker...want heb zelf ook niet altijd zin... Enneuh er is niets mis met als konijnen.........hihi lekker toch!
nou ik ben blij dat mijn huidige partner wel goeie zin heeft.... mijn vorige partner had ook vaak geen zin... al deed ik er mn best voor... en ben daardoor heel onzeker geworden.....(al gaat t al weer beter)
tsjah...ben wel soms onzeker...maar als ik dan zie dat ie wel reageerd (onderste regio) dan weet ik voldoende....hij is gewoon echt te moe......naja valt ook niet overheen te kijken..zijn wallen hangen op zijn knieen... Tsjah..ikke ga om half 11 naar bed....maar hij niet...zit ie tot laat te playstationnen...en ik slaap uit..kleine word pas wakker tussen 8 en 9...hij moet er om half 7 uit....eigen schuld dan eigenlijk... Gelukkig meestal als we sexen...is het wel heeeeeeel erg lekker hahahaha