hahahaha... dat is dan wel weer herkenbaar met mijn huidige vriend... en dan mopperen.. ik kan nooit uitslapen.... ja duhhh kinderen slapen niet uit...!!! Gelukkig heeft hij maar weinig slaap nodig... en ikke veel.... hmmm maar dat is misschien ook mn eigen schuld..
Ik heb eindelijk mijn ei gevonden!!!!!!! Ovu test was vandaag knal positief! Dus jullie weten vast wel wat ik zometeen ga doen Nu maar hopen dat er een zwemmer tussen zit die wel goed zwemt en mijn ei kan vinden.
hihi BB...succes met klussen!! Doen er meer vanavond heb ik begrepen en ik ben er nog hoor...hop alleen ff naar november omdat het hier ineens stil viel.....
Zooo ben je verder als mij.... ik heb nog werkelijk geen idee.... door stomme temperatuur en stomme testen......:x Veel plezier met de zwemmers.....
Nee hoor.. ikke vanavond niet.... vandaar dat ik vanmiddag mn kans gegrepen heb... hihihi.. (vent is naar de voetbal....)
hihi...tsjah...hier staat nu een film op...denk dat ik wel ff meekijk met ventje...en ondertussen hier ook meelees en klets af en toe!
Nou ik heb er ook lang op moeten wachten hoor (voor mijn doen dan) Ik zit al op dag 16! (voor sommige meiden is dat vroeg ik weet het sorry)
Wat ik dan weer niet snap....? De baby lag te slapen.... en hoe is die er dan gekomen... ooievaar....?? ennuhhh ik ben wel wat gewend...
hier dag 18..... had vorige keer mn ei op dag 19.... maar had nu ff twijfel of ik hem niet op 15 had gehad... tempdip.. en persona test met twee redelijk duidelijke strepen....maarja vervolgens kelderde vanochtend mn temperatuur weer..... vanmiddag had ik (vruchtbaar?) rekbaar slijm...... mn borsten doen al sinds afgelopen zondag af en toe zeer..... en mn persona heeft geen ei aangegeven..... nou snappen jullie het nog...??? ben dus alweer benieuwd naar morgen.....