Geniet lekker van je zwangerschapsverlof........en de tijd om naar je kleintje toe te groeien......geniet nog even van de rust en dat je met zijn tweeen bent, klinkt heel raar (zou ook nooit meer anders willen) maar nu kan je nog ffies doen wat je met een kleintje erbij minder snel doet........ohhhh kan de tijd nog zo goed terughalen, zeker nu in deze periode......slaap ze.
grrr ik wordt echt naar van internet die er steeds uit vliegt! MUURTJE *dikke knuf* heb je verhaal een beetje mee gekregen en ben van mening dat er lief gedaan moet worden tegen zwangere vrouwen xxx
hey Einneh! sorry, was er gisteren meteen weer vantussen 't gaat hier wel.. beetje misselijk, beetje emo.. ongikrampjes.. dus denk dat 't missch toch weer niks is.. nog 2 dagen.; hoe is 't met jou?
he lieverd, ik ben keihard aan het duimen voor je... ik voelde ook niks, behalve steekjes in de onderbuik en liezen.... *duim,duim,duim,duim,duim xxx
oh, das zo lief van je.. zit hier weer met wateroogjes.. ik hoop 't ook zo.. kreeg deze morgen amper iets door m'n keel, maar voel me ook gewoon niet goed. mannetje meteen 'je bent zwanger', maar ik weet 't niet hoor.. ben echt toe aan vakantie.. vandaag nog werken en dan heb ik 5 daagjes rust.. gaat me goed doen..
Dank je Chris het is zo onwerkelijk HEb Gyn al gebeld mannetje hoeft do. zijn zaad niet meer in te leveren.
Volgens hier 18 aug. Maar weet niet precies wanneer mijn ei was Wil mijn FF banner verwijderen maar lukt niet echt
Dit is toch wel een HELE fijne manier van wakker worden.. Dat smsje gaat er NIET meer uit!!! WOEHOEEEE WOEHOEEE SUSAN GEFELICITEERD.. Lekker met een bolle buik op kraamvisite bij TANTE